【投票】令人感動的情歌~ Better Off Alone

2010091010:00

Katharine McPhee - Better Off Alone


one thing i'm wonderin'
我想知道的一件事
when you run out of friends
當你跑着離開朋友的時候
will you be coming back home?
是否還會回家?
let's think this through again
讓我們好好再次想想
let's take a different spin
讓我們來一個特别的兜風
why can't i leave you alone?
為什麼我不能獨自離開你
somewhere tonight,
在今晚的某個地方
you may be found with some other girl you've been draggin' around
你也許會被發現 正在拉着其他的女孩到處逛
you lie to yourself, and you lie to me
你對自己撒谎,也對我撒谎
it seems like the truth is your worst enemy
似乎真相是你最大的敵人
cause baby i'm tired, tired of the fight
但是寶貝我累了,厭煩了鬥爭
tired tired of the fight
厭煩了鬥爭
i'm tired of the lonely days and the dark endless nights
我厭煩了寂寞的日子 還有那無盡的黑夜
it's taken some time,
要花一點時間
cause i didn't know if i could ever let you go
因為我不知道 我是否能够讓你走
you helped me figure it out
你帮我理清楚吧
i'm better off alone
一個人我或許好點
yes i do
是的,是這樣的
i may be found,
我也許會被發現
somewhere tonight cursing the day you walked into my life
今晚在某處咒罵着 你走進我生命的那天
what's done is done, i can't change time
事已至此我已無法改變時間
but i'll be damned if i'm not gonna try
但我會變得很糟 如果我不去努力嘗試
i'm not gonna try
我不去努力嘗試
but every now and then,
但每時每刻
my heart gives in to the hope that someday you'll change
我的心都妥協着 希望你某天會改變
then alone i'll wake,
但我將會獨自覺醒
to my own mistake that it's just a foolish game
我自己犯的錯 只是一個愚蠢的遊戲
one thing before i go
在我走之前有一件事
something i've got to know
我想知道的一件事
boy, did you ever love me?
男孩,你是否曾爱過我