【投票】想念的情歌~ The Cranberries-Dreams lyrics

2010091010:00

The Cranberries-Dreams lyrics


噢,我的生活日新月異

在一切可能的方式
和哦,我的夢想,它從來沒有完全,因爲它似乎
從來沒有相當,因爲它似乎

我知道我這樣的感覺,但是現在我感覺甚至更多
因爲它來自於你
然後我打開,看到這裡的人屬於我
用不同的方式爲

啊,....
路易斯安那州..

我想要更多無法忽視
無法忽視
他們就會成真,不可能不這樣做
不可能不這樣做

現在我告訴你公開,你我的心,所以不要傷害我
你我找不到
一個完全驚人的頭腦,這樣的認識等實物
你是我的一切

噢,我的生活
每天都在變化
在一切可能的方式

和哦,我的夢想
也從來不完全,因爲它似乎
'你是一個原因,我的夢想
我的夢想



Oh, my life is changing everyday

In every possible way
And oh, my dreams, it's never quite as it seems
Never quite as it seems

I know I've felt like this before, but now I'm feeling it even more
Because it came from you
And then I open up and see the person falling here is me
A different way to be

Ah, la da ah...
La...

I want more impossible to ignore
Impossible to ignore
And they'll come true, impossible not to do
Impossible not to do

And now I tell you openly, you have my heart so don't hurt me
You're what I couldn't find
A totally amazing mind, so understanding and so kind
You're everything to me

Oh, my life
Is changing every day
In every possible way

And oh, my dreams
It's never quite as it seems
'Cause you're a dream to me
Dream to me

Ah, da, da da da, da, la...