【投票】令人感動的情歌~ Katharine McPhee - Over It

2010091010:00



 
Katharine McPhee - Over It


 

I'm over your lies
我受夠了你的謊言

And I'm over your games.
受夠了你想玩的遊戲

I'm over you asking me when you know I'm not ok
我受夠了我明明不想;你卻還是明知故問

You call me at night,
今天晚上你打電話給我

And I pick up the phone
當我接起電話時

And though you've been telling me, I know you're not alone
雖然你話是這麼說;但我知道你現在不是一個人

And that's why your eyes,
這就是為什麼你的眼神

I'm over it.
讓我受夠了

Your smile,
你虛偽的笑容

I'm over it.
讓我受夠了

Realized
我早已明白

I'm over it, I'm over it, I'm over.
一切的一切,我都受夠了

Wanting you to be wanting me
等著看你是否會在乎我的一切

No, that ain't no way to be.
看來是不可能的了

How I feel, read my lips
想知道我做何感想?你可以試著讀我的唇

Because I'm so over, I'm so over
因為我早已受夠一切

I'm so…
我真的是.....


Moving on, and it's my time.
讓開! 從現在起我要把握自己的時間

You never were a friend of fine
你一直都不是我的朋友

And now I'm so over,
如今我早已受夠一切
So over it
實在是受夠了

I'm over your hands
我討厭你的手段

And I'm over your mouth.
我受夠了你那一張嘴

Trying to drag me down and fill me with self doubt
不停打壓我,想讓我失去信心

Oh and that's why your world
這就是為什麼 我受夠了你的世界

I'm over it.
我真的受夠了

So sure,
相當明白

I'm over it.
我受夠了

I'm not your girl
我不是你的女孩

I'm over it, I'm over it, I'm over.
我真的是受夠了一切

Wanting you to be wanting me
等著看你是否會在乎我的一切

No, that ain't no way to be.
看來是不可能的了

How I feel, read my lips
想知道我做何感想?你可以試著讀我的唇

Because I'm so over, I'm so over
因為我早已受夠一切

I'm so…
我真的是...

Don't call,
不要再打來了

Don't come by.
也不要再來找我

Ain't no use
已經沒有意義了

Don't ask me why.
不要問我為什麼

You never change;
因為你一直積性難改

There'll be no more cryin'in the rain
我不會再為了你在雨中哭泣

Wanting you to be wanting me
等著看你是否會在乎我的一切

No, that ain't no way to be.
看來現在是不可能的了

How I feel, read my lips
想知道我做何感想?你可以試著讀我的唇

Because I'm so over, I'm so over it
因為我早已受夠一切

Moving on, and it's my time.
讓開!從現在起我要把握自己的時間

You never were a friend of fine
你一直都不是我的朋友

And now I'm so over,
如今我早已受夠一切

So over it.
我受夠了

I'm so over it
我真的受夠了

Wanting you to be wanting me
等著看你是否會在乎我的一切

No, that ain't no way to be.
看來現在是不可能的了

How I feel, read my lips
想知道我做何感想?你可以試著讀我的唇

Because I'm so over, I'm so over it
因為我早已受夠一切