【投票】好懷念這首歌喔~ I Would Do Anything For Love

2010081110:00

Meat Loaf - I would do anything for love


And I would do anything for love
為了愛我願做任何事
I’d run right into hell and back
我可以穿越地獄再回到人間
I would do anything for love
為了愛我願做任何事
I’ll never lie to you and that’s a fact
我永遠不會對你說謊,這是真的!
But I’ll never forget the way you feel right now
但是我永遠不會忘記你現在的感受
oh no, no way
哦不,不可能
And I would do anything for love
為了愛我願做任何事
but I won’t do that, I won’t do that
但是我不會做「那件事」…(指:忘記你的感受)
Anything for love, oh I would do anything for love
為了愛噢!為了愛我願做任何事
I would do anything for love
為了愛我願做任何事
but I won’t do that, oh I won’t do that
但是我不會做「那件事」我不會做「那件事」

Some days it don’t come easy
有些日子不好過
and some days it don’t come hard
但有些日子…也不太難過
Some days it don’t come at all
有些期待的時光永遠不來
and these are the days that never end
而這等待…卻好像永遠不會結束
Some nights you’re breathing fire
有些夜晚你熱情如火
and some nights you’re carved in ice
有些夜晚你卻冷若冰霜
Some nights you’re like nothing
有些夜晚的你…是我過去不曾
I’ve ever seen before or will again
未來也不會再看到的樣子

Maybe I’m crazy, but it’s crazy and it’s true
也許我已瘋狂,但是這份瘋狂是真心的
I know you can save me, no one else can save me now but you
我知道你能拯救我,現在沒有別人能救我、只有你
As long as the planets are turning, as long as the stars are burning
只要地球持續運轉、星星持續閃耀
As long as your dreams are coming true
只要你的夢想漸漸實現
you better believe it
你最好相信
That I would do anything for love
為了愛我願做任何事
and I’ll be there til the final act
到幕終散場我都還會在
I would do anything for love
為了愛我願做任何事
and I’ll take a
vowand seal a pact
我願意發誓簽約
But I’ll never forgive myself if
但我永遠不會原諒自己
we don’t go all the way tonight
若今晚我們沒有盡情盡興
I would do anything for love
為了愛我願做任何事
anything you’ve been dreaming of
做任何你曾夢想過的事
But I just won’t do that
但我不會做「那件事」(指:今晚不盡興)