Jason Mraz - The Woman I Love

2012070522:18
 




Jason Mraz - The Woman I Love





中英文歌詞:

Maybe I annoy you with my choices
也許總是因為我的選擇而使你煩惱

Well, you annoy me sometimes too with your voice
好吧,不過有時你也會用你的聲音來讓我心煩

But that ain't enough for me,To move out and move on
不過即使你一直搬進搬出 搖擺不定我也不會覺得厭煩

I'm just gonna love you like the woman I love
我只想愛你 因為你就是我愛的那個女人


We don't have to hurry
我們不必著急

You can take as long as you want
你想用多長時間都可以

I'm holdin' steady
我一直呆在原地

My heart's at home
我的心一直守在家中

With my hand behind you
我全心全意支持你

I will catch you if you fall
即使你摔下來我也會接住你

Yeah I'm just gonna love you like the woman I love
我只想愛你因為你就是我愛的那個女人

Sometimes the world can make you feel
有時你可能覺得

You're not welcome anymore
這個世界容不下你

And you beat yourself up
你責備自己

You let yourself get mad
你讓自己抓狂

And in those times when you stop lovin'
在那些時候 你停下來去愛自己

That woman I adore
停下來去愛 我愛的這個女人

You can relax
你可以放鬆不要害怕

Because, babe, I got your back
因為親愛的 我永遠在你身邊

Uh, I got you
我永遠在你身邊

I don't wish to change you
我真的不希望你做任何的改變

You've got it under control
你一直做的很好

You wake up each day different
你醒來的每一天 都是不一樣的

Another reason for me to keep holdin' on
這是我繼續堅持愛你 的另一個理由

I'm not attached to any way you're showing up
我不會著迷於 你表現出來的任何樣子

I'm just gonna love you like the woman I love
我只想愛你 因為你就是我愛的那個女人


Yeah I'm gonna love you
是的我一直愛你

Oh, Yeah I'm gonna love you
我將一直愛著你

'Cause you're the woman I love
因為 你就是我愛的那個女人