After All These Years 經過這些年以後

2012040221:12




Journey "After All These Years"
旅行者樂團 "經過這些年以後"





A faded wedding photograph
一張褪色的結婚照裡

You and me in our first dance
有著你和我的第一隻舞

Our eyes are closed
當時 我們四目緊閉

We're lost in one sweet embrace
依畏在對方的擁抱裡

Since those days the world has changed
雖然這世界一點一滴的在改變

But our love remains the same
但我們的愛依然不變

God knows we've had our share of saving grace
上天知道 我們已從那些紛紛擾擾中找到堅持對方的理由

And I'm proud of all the blessings + You have given me
我為這些你給我的試煉感到自豪

The mountains we have climbed to get this far
我們一起經歷了許多爬坡

You've learned to take the laughter with the tears + After all these years
這些年以後 你學會了一笑置之

You make it feel brand new
總是將我們的愛 保存在最初的熱情

After the fires that we walked through
我們一起走過了許多火焰般的煎熬

Against the odds we never lost our faith
就算是向命運挑戰也從不灰心

In our house we've made our home + Where our children all have grown
在我們的悉心呵護之下 孩子們在這個家裡安全成長

Precious moments time cannot erase
這些珍貴的時刻 是怎樣都無法抹滅的

Make a living up and down the gypsy highways
在刻苦的人生公路上 生活著

Seasons that we've had to share apart
雖說有時 我們必須在某些季節裡分開

Somehow in my heart I always keep you near me +After all these years
但是在我的心理 我們永遠靠的很近 就算許多年已過了



After all these years  You stood by me +The days and nights that I was gone
經過這些年 你陪伴在我身邊 不管白天黑夜 不論我們隔了多遠

After all these years +You sacrificed, believed in me
經過這些年 你為了我犧牲過 也一直相信我

And you stood strong
你依然堅強

Cause with our love there's nothing left to fear
因為我們的愛 讓我們無懼

After all these years
這些年以後

After all these years
經過這些年

You stood by me
你陪伴在我身邊

The days and nights that I was gone
不管白天黑夜 不論我們隔了多遠

After all these years
這些年以後

You've sacrificed, believed in me
你為了我犧牲過 也一直相信我

And you stood strong
你依然堅強

Cause with our love there's nothing left to fear
因為我們的愛讓我們無懼

After all these years
這些年以後




 


  •   Gloria 於 2012-04-07 23:10 3F
  • 很棒的一首好歌~讓人很喜歡~



  • 版主於 2012-04-08 21:27 回覆


    Cause with our love there's nothing left to fear
                 因為我們的愛 讓我們無懼

                                Jerry 很喜歡這一句歌詞.......
  •   sunny 君 於 2012-04-04 20:39 2F
  • 真的感謝你  不斷提供好音樂     讓我能合好友分 享    再次謝謝
  • 版主於 2012-04-04 22:43 回覆

    不客氣! 感謝 sunny 君 支持喲~ ~
  •   蘇珊 於 2012-04-02 23:39 1F
  • 我喜歡After all these years(這些年以後)這幾個字

    因為有『經過』的歲月...不管是悲傷 快樂 痛苦 歡笑...

    在很久的以後回想起來..都將成為人生最動人的記憶與故事



  • 版主於 2012-04-03 20:40 回覆


                                                    ~( ̄▽ ̄)~* 一起牽著幸福,在歲月裡散步...