我的愛在哪裡

2012081323:25

 

 


Where's My Love ~ Caroline
我的愛在哪裡 ~ 卡洛琳



Where's my love
我的愛在哪裡

The one for me
這屬於我的愛

Somewhere too far
在很遠的地方

Not close enough for me to see 
無法讓我近距離看見



Where's my love
我的愛在哪裡

Where could you be
你會去哪裡呢

Someone I knew but let slip through
是我曾經認識但是未能把握的人

I'm dreaming of you
我夢想著你

Oh love, oh love come to me
喔 愛情 喔 愛情 過來這裡



Where's my love
我的愛在哪裡

Give me a clue
給我一個線索

Give me a time
給我一個時間

Show me a place
告訴我一個地方

I might find you
我或許能找到你



Where's my love 
我的愛在哪裡

Don't hide from me
不要躲著我

I'll be good to you 
我會好好對待你

I will, honestly
我會的 誠實地說

Oh love, oh love come to me
喔 愛情 喔 愛情 過來這裡



Where's my love
我的愛在哪裡

The one for me
這屬於我的愛

Somewhere too far
在很遠的地方

Not close enough for me to see
無法讓我近距離看見



Where's my love
我的愛在哪裡

Now I see
現在我看見了

Hoping someday you'll bring the lovely ending
希望未來你能帶來美好的結局

Oh love, oh love come to me
喔 愛情 喔 愛情 過來這裡

Oh love, oh love come to me
喔 愛情 喔 愛情 過來這裡