That Day 那天

2012082322:11

 

Maria Arredondo - That Day

 

 

Something'about out your eyes
你的眼睛充滿的某些東西

That I can not forget
使我至今也不能忘懷

Something about out your smile
你的笑容洋溢著某些東西

Makes it hard for me to sleep at night
使我夜裡翻來覆去地睡不著

Something about me
於是我的行為舉止

Does't work like normally
開始變得不正常

Something about you
你的一切一切

That can't hold on to
在我的世界裡,開始盤旋

 

Am I waiting in vain?
難道我應該再繼續,這無意義的等待?

Do I deserve this pain?
我應該要承受這份痛苦?

When will i see you again?
何時我會再見到你呢?

Why did you talk to me ?that day
那天你為什麼跟我說話?

Why did you say those things? that day
那天你為什麼又說了那些東西?

Why did you come to me ?then walk away
為什麼你來到我身邊卻又走開?

When there was something in the air
明明在那天我在路上碰到你

Something in the way I meet you that day
當時空氣的味道,你我都了然

 

Still can feel the way you looked at me
我仍感覺你一直在注意著我

And I wonder how you stole my heart completely
不知道你是如何完全地偷走了我的心

Something in the way you would hold my hand
令我確信的是,你會一直牽住我的手

That I believe that fate will bring you back to me again
命運會把你再次帶到我身邊

When there was something, something in the air
這種感覺我們都明白

A guy like you belongs to somebody else
如果是你屬於其他女孩了

A guy like you will never come back again
你就再也回不到過去了

Do you think of me now
在她身邊,你會想起我嗎?

Do you ever wonder how
你曾經是否盼望著

We can meet again, meet again?
我們會再次碰見嗎,再次見面嗎?

Why did you talk to me ?that day
那天你為什麼跟我說話?

Why did you say those things? that day
那天你為什麼又說了那些東西?

Why can I not forget that day
為什麼我一直忘不了那天

Why can I not find words to say
甚至找不出話來解釋

Why did you come to me ?then walk away
為什麼你來到我身邊卻又走開?

When there was something in the air
明明在那天我在路上碰到你

Something in the way I meet you that day
當時空氣的味道,你我都了然