歐美溫柔男聲 Inner Voices - Baby Girl

2012050721:54




送給心愛的人聽吧! 

歐美溫柔男聲 Inner Voices - Baby Girl

 





There are times when i look in your eyes
好多次看著你的眼睛

i see the love that we shared
我能夠看到我們之間的愛

i see the joy inside
我能夠看到你的歡笑

but i didn't see the feelings you hide
但是我從來沒看到 你隱藏的感情

and now you're saying goodbye
而現在你要選擇離開

because your love has died
因為你對我的愛已經消逝


And all i can think about is you
我的腦海只有你

the way you say you love me too
你對我說愛我的時​​候

and everytime i close my eyes i see your face
每當我閉上眼睛 眼前出現的都是你

my love can never be erased
對你的愛無法抹去

and you can never be replaced...baby
而你對我來說 也是無可替代的 親愛的

baby girl
親愛的

why don't you come back to me
為什麼你不能回到我的身邊

why don't you love me anymore
為什麼你不再愛我

baby girl
親愛的

you know i still care for you
你知道我還是那麼在乎你

you know i will love you forevermore
你知道我永遠愛你


There are times when i kiss you goodnight
好幾次我們吻別的時候

I feel the love that we shared
我都能感覺到 我們之前的愛

I feel the joy inside
感覺到你的歡樂

but I didn't feel what you tried to hide
而我從來都沒感覺到 你曾試圖掩飾

and now you're saying goodbye
而今你要離開

because your feeling has died
因為你對我已死了心


And all i can think about is you
我的腦海都是你

the way you say you love me too
你說愛我的時​​候

and everytime i close my eyes i see your face
每當我閉上眼 我的眼前都是你的臉

my love can never be erased
我對你的愛無法抹去

and you can never be replaced...baby
你對我來說 永遠是無可替代的 親愛的


baby girl
親愛的

why don't you come back to me
為什麼你不能回到我身​​邊

why don't you love me anymore
為什麼你不能再愛我

baby girl
親愛的

you know i still care for you
你知道我還是那麼在乎你

you know i will love you forevermore
你知道我永遠那麼愛你

baby girl
親愛的

why don't you come back to me
為什麼你不能回到我身​​邊

why don't you love me anymore
為什麼你不再愛我

baby girl
親愛的

you know i still care for you
你知道我還是那麼在乎你的

you know i will love you forevermore
你知道我會一直那麼愛著你


And all i can think about is you
我的腦海都是你

the way you say you love me too
你對我說愛我的時​​候

and everytime i close my eyes i see your face
每當我閉上眼 我的眼前出現的都是你的臉

my love can never be erased
對你的愛無法抹去

and you can never be replaced...baby
你在我心中無法替代親愛的

baby girl
親愛的

why don't you come back to me
為什麼你不能回到我身​​邊

why don't you love me anymore
為什麼你不再愛我

baby girl
親愛的

you know i still care for you
你知道我還是那麼在乎你的

you know i will love you forevermore
你知道我會一直那麼愛著你

baby girl
親愛的

why don't you come back to me
為什麼你不能回到我身​​邊

why don't you love me anymore
為什麼你不再愛我

baby girl
親愛的

you know i still care for you
你知道我還是那麼在乎你的

you know i will love you forevermore
你知道我會一直那麼愛著你 愛著你...


 


  •   Gloria 於 2012-05-07 22:50 2F
  • 好有感情的聲音~很好聽~



  • 版主於 2012-05-08 20:06 回覆


    這 個 團 體 的 歌 聲 我 也 好 喜歡 喲 ~  ~
  •    (悄悄話) 1F
  • <悄悄話留言,不公開>