Tata Young - I Think of You 我想起你

2012031522:50


Tata Young - I Think of You  我想起你




When I'm down and all alone When nothing seems to matter
當我感到沮喪無助時 沒有任何事感到重要

When I lose my hope When I'm sad and confused
當我失去希望 當我難過和困惑時

When it all gets turned around and "round"
當一切都轉變了樣

I can't seem to reach for solid ground
我似乎觸及不到地面

When everything I've believed in seems untru
當我相信的 每件事都是假象

All I have to do
而我能做的就是

Is think of youI think of you and it's gone
想起你 當我想起你時一切煩惱就消失

Like you chase away the storm Making it all okay
就像你揮走暴風雨 一切都沒事了

I think of you I think of you and I'm strong
我想起你 我想起你 而且我很堅強

And I know I can go on It's like you set me free
我知道我可以克服 就想你將我釋放

When life gets the best of me I just think of you
當生命掌握到最棒的自己 我只要想起你

Now I know what love means And whatever life may hold for me
現在我知道愛情所指 無論生活為我帶來什麼

Through the fire Through the rain I believe
穿越火燄 穿越雨滴,我相信

Cause there's nothing I can't bear
因為沒有什麼是我無法忍受

Knowing that you will be there If I fall I won't break
知道有你支持 如果我跌倒了我不會崩潰

Through it all I'll make it through Cause all I have to do
面對一切我會克服 因為我能做的就是


And when I think I'm all alone I can't see the way to go
當我想著我孤單一人時 我無法看見出路

Lost in the rain of my own tears To wash away the pain and fear
迷失在自己的淚雨中 洗刷掉悲傷和恐懼

For the good times and the bad times I just think of you
無論悲傷或是歡喜 我只要想起你

Cause you know you get the best of me I just think of you
因為你知道你擁有的是最好的我 我只要想起你