I Know You're Not Alone 我知道你不是孤獨一人

2012031520:36



I Know You’re Not Alone   我知道你不孤單



Did you know have a way of holding me
你知道像這樣的抱著我

That makes it the only place I wanna be
是我唯一想做的

Coz every time I‘m lying in your arms
因為每一次我躺在你的懷裡

I can see you for who you are
我可以看到你是誰

And that’s what keeps me here holding on
這就是讓我在這裡就行了

That's what makes It hard when you’re gone
這就是當你走了

Coz I gotta keep fighting to resist
因為我要繼續戰鬥,抵抗

From seeing this for what it really is
看到它到底是什麼

Every time we fall down
我們每次跌倒

You’re the one that picks us up
你是一個讓我們搭車的人

But I don’t wanna cry
但我不想哭
Don’t wanna live a lie
不想活在謊言中
I know you say you need us
我知道 你說你需要我

I wanna believe you but
我想相信你
Tell me what to say when you promise me
告訴我該說什麼 當你答應我

I can trust you Coz these tears keep falling
我可以信任你 因為這些留下的眼淚

I should walk away but I just can't be without you So I just keep ignoring while
我應該走開,但我不能沒有你,所以我只是繼續忽視而

I‘m calling
我打電話

Your phone
你的電話

Knowing that you won't answer my calls
我知道你不會回我的電話

Coz baby when you say that you need time on your own
因為寶貝 你說你需要自己的時間

I know you’re not alone
我知道你不孤單

So baby when I ask you where you’ve been
所以當我問你 你去過的地方

Sometimes you look away and get defensive
有時候看得到你在防禦

And that just makes it harder to forget
這使得它更難忘記

I'm living with a stranger in my bed
我的生活與一個陌生人在我的床上

Every time we fall down
我們每次跌倒

You’re the one that picks us up
你是一個讓我們搭上車的人

But I don‘t wanna cry
但我不想哭

Don’t wanna live a lie
不想活在謊言中

I know you say you need us
我知道你說你需要我

I wanna believe you but
我想相信你

Tell me what to say when you promise me
告訴我該說什麼 當你答應我

I can trust you Coz these tears keep falling
我可以信任你 因為這些留下的眼淚

I should walk away but I just can't be without you
我應該走開,但我只是不能沒有你

So I just keep ignoring while
所以我繼續無視它

I‘m calling
我打電話

Your phone
你的電話

Knowing that you won't answer my calls
我知道你不會回我的電話

Coz baby when you say that you need time on your own I know you're not alone Oh I can feel it
因為寶貝 你說你需要自己的時間我知道你並不孤獨,我能感覺到它

Don’t wanna believe it
不想相信它

So I just look the other way
所以我只是尋找其他途徑

Coz if there’s a rea​​son
因為如果有一個原因

I don't wanna hear it I don't wanna throw this away
我不想聽到它 我不想把這個扔掉

Tell me what to say when you promise me I can trust you
告訴我該說什麼當你答應我,我信任你

Coz these tears keeps falling
我可以信任你 因為這些留下的眼淚

I should walk away butI just can't be without you So

我應該走開,但我只是不能沒有你

I just keep ignoring while
我只是不斷的忽視它

I'm calling
我打電話

Your phone
你的電話

Knowingthat you won‘t answer my calls
知道你不會回我的電話

Coz baby when you say that you need time on your own
因為寶貝 你說你需要自己的時間

l know you’re not alone
我知道你不孤單