Still Believe In You 仍然深信著你

2012022101:19




 Vince Gill - Still Believe In You 仍然深信著你


中文歌詞:

每個人都想佔有我的一部分時間

但我總是把你放在最重要的位置

看著你淚如雨下

這種痛苦是多麼叫我心碎


給我一次機會去證明

讓我證明給你看

我仍然愛戀著你

我們的愛情天長地久

這種感覺 是如此強烈而又真實

寶貝 我仍然深信著你和我


有時在生活的道路上 我會迷失方向

但只要堅持不懈 不走回頭路

為所有我曾傷害過你的次數

我深深道歉,我是多麼遺憾到最後才省悟

給我一次機會去證明

再也沒有什麼比失去你更糟


我仍然愛戀著你

我們的愛情天長地久

這種感覺是如此強烈而又真實

寶貝 我仍然深信著你和我





英文歌词:

 

Everybody wants a little piece of my time

But still I put you at the end of the line

How it breaks my heart to cause you this pain

To see the tears you cry fallin' like rain

Give me the chance to prove

And I'll make it up to you


I still believe in you

With a love that will always be

Standing so strong and true

Baby I still believe in you and me


Somewhere along the way, I guess I just lost track

Only thinkin' of myself never lookin' back

For all the times I've hurt you, I apologize

I'm sorry it took so long to finally realize


Give me the chance to prove

That nothing's worth losing you


I still believe in you

With a love that will always be

Standing so strong and true

Baby I still believe in you and me


 


  •   Gloria 於 2012-02-24 21:04 2F
  • 好聽耶~



  • 版主於 2012-02-24 22:02 回覆


    看他深情的唱這首歌,真的令人感動ㄚ....
  •   雲自在 於 2012-02-22 22:46 1F




  • 版主於 2012-02-23 06:06 回覆