乾淨甜美的歌聲 ~ Heartbeats

2012022023:52

 

 
 
 
 
Amy Diamond的聲音乾淨而甜美

在歐洲是一位非常著名的流行歌手

她的父親是英國人,母親是瑞典人

從兩歲開始就喜歡唱歌

七歲的時候參加一個電視節目

贏得了第三名

之後發行4張專輯
 

2009年參加瑞典歌唱比賽

可惜的是最後卻敗北

未能獲得第一名



  





 I can't figure out
我感到無所適從

 Is it meant to be this way
是否意味著已沒有迴轉的餘地

Easy words so hard to say
難言之語哽咽在喉間

I can't live without
沒有目的可繼續下去

Knowing how you feel
知道你是怎樣的感覺

Know if this is real
知道如果這已成了事實

Tell me am I mistaken
告訴我這一切是不是誤會

Cause I don't have another heart for breakin'
我已心力交瘁無力去承受

Please don't let me go
請不要讓我離開

I just wanna stay
我只想待在你身邊

Can't you feel my heartbeats
難道你聽不到我的心在無力顫抖嗎

Giving me away
解脫我


I just want to know
我只想知道

If you too feel afraid
如果你也感到害怕

I can feel your heartbeats
我會感覺到你的心在顫抖

Giving you away
解脫你自己

Giving us away
解脫了我們彼此

I can't understand
我不明白

How it's making sense
為何變得如此被動

That we put up such defense
讓我們彼此卸下防備

When all you need to know
那一切你就會明了

No matter what you do
無論你想怎樣

I'm just as scared as you
我和你一樣感到害怕無助

Tell me am I mistaken
告訴我這一切是不是誤會

Cause I don't have another heart for breakin'
我已心力交瘁無力去承受

 Please don't let me go
請不要讓我離開

I just wanna stay
我只想待在你身邊

Can't you feel my heartbeats
難道你聽不到我的心在無力顫抖嗎

Giving me away
解脫我

I just want to know
我只想知道

If you too feel afraid
如果你也感到害怕

I can feel your heartbeats
我會感覺到你的心在顫抖

Giving you away
解脫你自己

Giving us away
解脫了我們彼此


 


  •   Gloria 於 2012-02-24 21:06 1F
  • 真的如你所形容~聲音是乾淨而甜美~



  • 版主於 2012-02-24 21:59 回覆


    聽她唱這首歌,常常讓我想起很多過往的回憶!