真情馬克 - Only Love

2012021721:31


德國三人樂團Trademark

由Achim Remling、Mirko Baumer、Sade三位喜歡音樂的好友所組成

他們三人的嗓音音質不同,各有各的味道,卻能融合在一起

關上房間的燈,閉上眼睛,靜靜的

聽他們用心唱出的很有磁性的每一句

你會不自覺的迎合著節奏在心裡和他們一同吟唱

 


Only Love   
唯一的愛



2.a.m.and the rain is falling
凌晨2點,雨在下

here we are at the crossroads once again
我們再次來到這分手的十字路口

you're telling me you're so comfused
你告訴我 你是那麼徬徨

you can't make up you mind
你無法下定決心

is this meant to be
那是不是意味著

you're asking me
你在回絕我

but only love can say try again or walk away
可是只有愛可以回答,從頭開始或遠遠離開

but i billieve for you and me
然而我堅信,對於你我來說

the sun sill shine one day
陽光會再一次照耀大地

so i'll just play my part
因此我只是扮演我的角色

and pray you'll hanve a change of heart
祈禱你的心情會從此改變

but i can't make you see it through
但我無法讓你明白

that's something only love can do
有些事只有愛可以決定

in you arms as the dawn is breaking
晨曦在你的臂膀間升起

face to face and a thousand miles apart
面對面 心卻相距千里

i've tried my best to make you see
我用盡全力讓你明白

there's hope beyond the pain
痛楚過後還有希望

if we give enough - if we learn to trust
如果我們給予足夠,如果我們學著去信任

but only love can say - try again or walk away
可是只有愛可以回答,從頭開始或是遠遠離開

but i bilieve for you and me
然而我堅信,對於你我來說

the sun will shine one day
陽光會再一次照耀大地

so i'll just play my part
因此我只是扮演我的角色

and pray you'll have a change of heart
祈禱你的心情會從此改變

but i can't make you see it through
但我無法讓你明白

that's something only love can do
有些事只有愛可以決定

i know if icould find the words
我知道如果能夠找些話

to touch you deep inside
從內心 深深觸動你

you'd give our dream just one more change
你會給我們的夢想 再一次機會

don't let this be our last goodbye
不會讓這次成為 我們永遠的別離



 


  •   Gloria 於 2012-02-24 21:14 4F
  • 這首怎麼那麼好聽啦~



  • 版主於 2012-02-24 21:53 回覆


    其實這首歌也是從網友那聽到的....一聽到就好喜歡!
  •   一甲子 於 2012-02-18 06:15 3F
  • 好棒的歌生與音樂!

    謝謝好歌的介紹!
  • 版主於 2012-02-23 06:11 回覆


    感謝妳的欣賞!
  •   Imagenation 於 2012-02-18 00:04 2F
  • 不論歌聲跟旋律~
    真的很好聽吶
  • 版主於 2012-02-23 06:13 回覆


    謝謝妳也喜歡!
  •   mary霞 於 2012-02-17 23:37 1F
  • thanks
  • 版主於 2012-02-23 06:13 回覆


    感謝妳的欣賞!