【投票】好好聽ㄉ歌喔 ~ A Little Love

2010073110:00




演唱:馮曦妤
歌名:A Little Love


Greatness as you
偉大如你
smallest as me
渺小如我
you show me what is deep as sea
你讓我知道海有多深
A little love, little kiss
一點愛,一個吻
a little hug, little gift
一個擁抱,小禮物
all of little something. these are our memories
所有的小事 都是我們的記憶
You make me cry
你讓我哭
make me smile
讓我笑
make me feel that love is true
讓我覺得 愛情是正確的
you always stand by my side
你總是站在我身邊
I don’t want to say goodbye

我不想說再見
You make me cry
你讓我哭
make me smile
讓我笑
make me feel the joy of love
讓我感到 喜悅的愛
oh kissing you
哦~親吻你
thank you for all the love you always give to me
感謝你~總是給我 你所有的愛
oh i love you
噢~我愛你


Yes I do
我就是這樣
I always do
我總是這樣

Make me cry
讓我哭
make me smile
讓我微笑
make me feel that love is true
讓我覺得 愛情是真實的
you always stand by my side
你總是站在我身邊
I don’t want to say goodbye

我不想說再見
You make me cry
你讓我哭
make me smile
讓我笑
make me feel the joy of love
讓我感到喜悅的愛
oh kissing you
哦~親吻你
thank you for all the love you always give to me
感謝你~總是給我 你所有的愛
oh i love you
噢~我愛你

To be with you
要與你在一起