優美動人的歌聲 ~ Kelly Sweet - We Are One

2012012510:36
 
  



 Didn't need to ask
不需要問

Don't know the reason
不需要知道理由

Everything that I believe
所有我相信的事

Is right here
就在這裡

Not thinkin' bout tomorrow
不需要去想明天

Couldn't catch it if I tried
如果我疲倦的抓不住它(明天)

World is spinning too fast
這個世界旋轉的太快

So I'll wait 'til it comes to me
所以我只能等待它(明天)的到來


I am you
我就是你

You are me
你也是我

We are one
我們本來就該是生命共同體

Take me in your arms
把我擁入你的懷中

And flow through me
然後感受我如潮水般的存在

I'll flow through you
我也會如此的感受你的存在

Steal my breath away
偷走我的呼吸吧

Cause I'm so moved by you
我已被你深深感動

Deeper than I ever thought
比我所想像的還要真切

Was possible, was possible, it's everything, oh
這是可能的,這是可能的,一切都是可能的

Difference between me and you
我和你之間的不同

It's all in where your heart lies
就是你的心安置的地方

And every day's another chance
每天都有新的機會

So let's get it right
馬上把握住它吧

I am you
我就是你

You are me
你也是我

We are one
我們本來就是生命共同體的

Take me in your arms
把我擁入你懷中

And flow through me
然後感受我如潮水般的存在

I'll flow through you
我也會如此感受這樣的你


Did you lose yourself out there
你在這裡迷失了嗎?

Did you lose faith and give up
你失去信心,放棄了嗎?

Don't turn away and hide yourself
不要轉身,也不要把你自己藏起來

Cause there's a friend to make along the way
因為那裡有個朋友,會陪著你一起勇敢向前

We are the heartbeat and our souls speak
我們擁有往前的動力,而我們的靈魂也在鼓譟

And all the beauty I have ever dreamed
所有我曾夢想過的美好

Is right here in front of me, oh
就在那裡啊,在我面前

Is right here in front of me, oh
就在我的面前

I am you
我就是你

And you are me
而你也是我

We are one
我們一直都是生命共同體阿

Take me in your arms
把我擁入你的懷裡

And flow through me
感受我如潮水般的存在

I'll flow through you
我也會用心感受這樣的你


 
 

 



  •   lydiayy 於 2012-10-28 16:22 4F
  • 偷懶阿飄出現
    好聽的歌
  • 版主於 2012-10-28 17:48 回覆
    感恩來訪~ 請喝茶 ...
  •   Gloria 於 2012-01-27 01:09 3F
  • 我也在聽的一首好歌~超喜歡的呢~




  • 版主於 2012-01-27 20:15 回覆


    這首相當好聽喔!
  •   子綾 於 2012-01-26 16:05 2F
  •    好聽喔^^l
  • 版主於 2012-01-26 16:52 回覆


    謝謝妳的讚美喔~ ~
  •   Hyaline 於 2012-01-25 20:25 1F
  • 好好聽哦~

    頭香~

  • 版主於 2012-01-26 09:43 回覆


    嘻嘻~ 感謝啦!