【投票】不管時空如何變遷,動人的情歌永遠動人...

2010091210:00

Nina - Is It Over ?


最近,你和我沒有說話
最近,你和我都沒有真正的聯絡
你看起來好遠,消失在一個遙遠的陰霾

最近我一直在做很多思考
想知道如果在這個階段,你會通過嗎
我的愛還留在這裡,但你已遠去

告訴我
現在是否超過你和我之間
是不是該讓現在過去
並且放我們的心自由

現在是否超過你和我之間
如果愛走了
寶貝請你告訴我

我們沒有要永遠的承諾 沒有永遠的停留
從來沒有,走在我們分道揚鑣
我需要聽到你說,這是最後的日子

告訴我
現在是否超過你和我之間
是不是該讓現在過去
並且放我們的心自由

現在是否超過你和我之間

如果愛走了
如果你的心飛走

如果愛走了
寶貝請你告訴我


Lately, you and I have not been talking
Lately, you and I were not connecting for real
You seem so far away distant and lost in a haze

Lately I’ve been doing much thinking
Wondering if it’s a phase that you’re going through
My love is here to stay but you are drifting away

Tell me
Is it over now
Between you and me
Is it time to let go now
And set our hearts free
Is it over now
Between you and me
If loves gone away
Baby please just tell me

Forever, didn’t we promise we stay
Never, to go on our seperate ways
I need to hear you say this is the end of our days


Tell me
Is it over now
Between you and me
Is it time to let go now
And set our hearts free
Is it over now
Between you and me
If loves gone away
If your hearts flown away
If loves gone away
Baby please just tell me