【投票】甜美外貌+天使歌聲~ Teardrops On My Guitar

2010080210:00

Taylor Swift - Teardrops On My Guitar

歌名: Teardrops On My Guitar 淚灑吉他
歌者: Taylor Swift 泰勒絲(國民小天后)

Drew looks at me
德魯看著我
I fake a smile so he won't see
我擠出微笑不讓他看穿
What I want, what I need
我想要我需要
And everything that we should be
我們倆能不能在一起
I'll bet she's beautiful
我猜她一定很美麗
That girl he talks about
才會讓他說個不停
And she's got everything
她得到了全世界
That I've had to live without
而我失去了一切

Drew talks to me
德魯跟我說話
I laugh, 'cause it's so damn funny
我笑了因為真的很有趣
That I can't even see anyone when he's with me
有他在的地方別的人我都看不清
He says he's so in love
他說他愛的快瘋了
He's finally got it right
他這次要好好把握
I wonder if he knows
不曉得他知不知道
He's all I think about at night
每天晚上想著他的人是我
Chorus:
He's the reason for the teardrops on my guitar
為了他我忍不住淚灑吉他
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
為了他我不斷向流星許願
He's the song in the car I keep singing
他是我的歌我一直唱
Don't know why I do
無法停止

Drew walks by me
德魯經過我身邊
Can he tell that I can't breathe?
會不會發現我無法呼吸
And there he goes, so perfectly
他的存在如此完美
The kind of flawless I wish I could be
多希望像他一樣零缺點
She better hold him tight
她最好懂得珍惜
Give him all her love
給他所有的愛
Look in those beautiful eyes
看著他美麗的眼睛
And know she's lucky
了解她有多麼幸運

Chorus

So I'll drive home alone
於是我獨自開車回家
As I turn out the light
我關掉電燈
I'll put his picture down
把他的照片放下
And maybe get some sleep tonight
或許今晚能睡一下

'Cause he's the reason for the teardrops on my guitar
為了他我忍不住淚灑吉他
The only one who's got enough of me to break my heart
只有他能夠讓我完全心碎
He's the song in the car I keep singing
他是我的歌我一直唱
Don't know why I do
無法停止
He's the time taken up
他佔據我所有時間
But there's never enough
但是我永遠不嫌多
And he's all the I need to fall into
他是我唯一想要擁有的
Drew looks at me
德魯看著我
I fake a smile so he won't see
我擠出微笑不讓他看穿