【投票】讓人感動的情歌~ How am I supposed to live witho

2010071110:00


歌名:How Am I Supposed To Live Without You
演唱者:Michael Bolton (麥可波頓)
收錄專輯:Soul Provider (靈魂主宰)
發行日期:1989.06.19


I could hardly believe it
我真是難以相信
When I heard the news today
當我今天聽到這消息時
I had to come and get it straight from you
我必須馬上趕到妳的身旁
They said you were leaving
他們說妳已離開了
Someone's swept your heart away
某個人已帶走了妳的心
From the look upon your face, I see it's true
從妳的臉上看來,我瞭解,那是真的
So tell me all about it
所以,全告訴我吧
Tell me about the plans you're making
告訴我妳的計劃
Then tell me one thing more before I go
在我走之前,再多說一點點

Tell me how am I supposed to live without you
告訴我,失去妳我怎麼活下去
Now that I've been loving you so long
我已經愛妳那麼久
How am I supposed to live without you
沒有妳,日子要如何渡過
How am I supposed to carry on
我要如何繼續下去
When all that I've been living for is gone
當所有生活的原動力已不見了

I didn't come here for crying
我不是為了哭叫才到這來的
Didn't come here to breakdown
更不是來這傷悲的
It's just a dream of mine is coming to an end
這也僅只是我的夢醒了而已
And how can I blame you
我怎麼會去責備妳
When I build my world around
當我在建造我的世界時
The hope that one day we'd be so much more than friends
我多麼地盼望,有天我倆不只是朋友
And I don't wanna know the price
我也不想知道它的代價
I'm gonna pay for dreaming
只因我會為夢想付出代價的
When even now It's more than I can take
甚至超過現在我能力所及