【投票】令人感動的情歌~ No one else comes close - Joe

2010092410:00

~~No One Else Comes Close~~沒人比妳更親密


When we turn out the lights
當我們將燈關上

The two of us alone together
只有我倆在一起

Somethings just not right
似乎有些不對勁

But girl you know that I'd never ever
但愛人, 妳知道我絕不會

Let another's touch come between the two of us
讓其他人介入我們之間

Cause no one else could ever take your place
因為沒有人可以取代妳的地位

No one else comes close to you
沒有人可以接近妳

No one makes me feel the way you do
沒有人能讓我感覺到, 妳所給予我的感覺

You're so special girl to me
對我而言, 妳是如此特別

And you'll always be eternally
妳將永遠不朽

Everytime I hold you near
每次我擁著妳

You always say the words I love to hear
妳總是說些我喜歡聽的話

Girl with just a touch you can do so much
愛人, 只要一個撫摸, 妳就能讓我徹底改變

Oh girl no one else comes close
喔 愛人, 沒有人比妳更親密

Oh..
喔..

And when I wake up to
當我醒來

The touch of your head on my shoulder
感覺到妳的頭靠在我的肩膀上

You're my dream come true
妳實現了我的夢想

Oh girl you know I'll always treasure
喔 愛人, 妳知道我會永遠珍惜

Every kiss everyday love you girl in everyway
每一天的每一個吻, 用每一種方式愛妳

And I always will cause in my eyes
我永遠都會, 因為在我眼中