【投票】讓人感動的情歌 - Don't Wanna Try

2010071210:00



Frankie J
Dont Wanna Try
我不想試
I cant believe u had the nerve to say the things u said
我不敢相信你有那樣的膽量說出你說的話
they hurt so bad that they ended our relationship
那些話很傷人也結束了我們的關係
I cant believe it ..4 years go down the drain
我不敢相信..四年就這樣流逝

oh how I wish things would of happened so differently
喔 我多麼希望事情能夠發生地不同一些
I try to say it so many times but still you couldn't see..
我試著說了好幾次但是你仍然看不見
u kept insistin and resistin that u would not fall again
你一直堅持和反抗這樣你就不會再一次失落
and now u tryin to tell me that ur sorry
而現在你試著告訴我你很抱歉
and ur tryin to come back home
而你試著要回來
ur tellin me u really need me crying beggin both knees are on the floor
你告訴我你真的需要我 跪在地上哭著求我
but baby I
但是寶貝我
don't wanna try don't wanna try don't wanna try no more
我再也不想再試 不想再試 不想再試了
u keep insisting when u know our love is out the door
你一直堅持當你知道我們的愛已經出了門
don't wanna try don't wanna try cuz all we do is fight and say the things
不想再試不想再試因為所有我們做的就是爭吵和說那些事情
I hurt u bad to when we both begin to cry
我嚴重的傷到你當我們開始哭泣
don't wanna try don't wanna try I bout just had enough its been a rough road
不想再試不想再試我已經受夠了這樣難走的路
baby just let it go
寶貝讓它走吧
don't wanna try don't wanna try don't wanna try no more
我再也不想再試 不想再試 不想再試了
tell me what's the use of holdin on when all we do is hurt our love
告訴我所有我們做的就是傷害我們的愛還有什麼用
u and I had many conversations on the telephone
你和我在電話裡曾有過好多對話
talks about one day we having a place of our own
說得是關於有一天我們會擁有一個屬於我們的地方
wake up in the morning and have breakfast ready on the table
一早起床和準備好在桌上的早餐
but all of that just seems so far away from me
但是那些似乎離我好遠好遠
had to wake up face reality
我必須清醒面對現實
it all just seem to good to be true after all you put me through
所有似乎太完美以致於無法實現 在你讓我受過考驗之後
and now u tryin to tell me that ur sorry
而現在你試著告訴我你很抱歉
and u tryin to come back home
而你試著回來
ur tellin me u really need me crying beggin both knees are on the floor
你告訴我你真的需要我 跪在地上哭著求我
but baby I
但是寶貝我

(don't wanna try don't wanna try) 不想再試不想再試
(don't wanna try no more) 一點也不想再試了
(don't wanna try don't wanna try..oo) 不想再試不想再試 喔