【投票】感動人心的聲音.....Declan Galbraith - Sailing

2010071110:00



SAILING- 航行

I am sailing, I am sailing
我在航行 我在航行
Home again cross the sea
穿越大海 我們就會有共同的家
I am sailing, stormy waters
我在航行 穿越狂暴的海浪
To be near you, to be free
就可以和你在一起 就可以獲得自由
I am flying, I am flying
我在飛行 我在飛行
Like a bird cross the sky
像鳥兒一樣 遨翔天空
I am flying, passing high clouds
我在飛行 穿越高空的雲層
To be with you, to be free
就可以和你在一起 就可以獲得自由

Can you hear me, can you hear me
你能聽到我的呼喚嗎 你能聽到我的呼喚嗎
Thro the dark night, far away
在這幽暗的深夜中
I am dying, forever trying
我將要死了 永遠的哭泣
To be with you, who can say
只要能和你在一起 我不管別人怎麼說

We are sailing, we are sailing
讓我們一起航行 讓我們一起航行
Home again cross the sea
只要穿越大海 就會有我們共同的家
We are sailing stormy waters
讓我們一起航行 穿越狂暴的海浪
To be near you, to be free
就可以和你在一起 就可以獲得自由

We are sailing, we are sailing
讓我們一起航行 讓我們一起航行
Home again cross the sea
穿越大海 就會有我們共同的家
We are sailing stormy waters
讓我們一起航行 穿越狂暴的海浪
To be near you, to be free
就可以和你在一起 就可以獲得自由
Oh lord, to be near you, to be free
哦老天 讓我們在一起 讓我們自由吧
Oh my lord, to be near you, to be free
哦老天 讓我們在一起 讓我們自由吧
Oh my lord, to be near you, to be free
哦老天 讓我們在一起 讓我們自由吧
Oh my lord .........
哦老天.........
We are sailing, we are sailing
讓我們一起航行 讓我們一起航行
Oh yes you've got to fly just to touch the sky
喔 只要你願意與我一同飛行 就能到達天際
We are sailing stormy waters
讓我們一起航行 穿越狂暴的海浪
To be near you, to be free
就可以在一起 就可以獲得自由
We are sailing, we are sailing,
我們一起航行 我們一起航行
Home again cross the sea.
穿越大海 就會有我們共同的家