Love To Be Loved By You 愛上被你愛的感覺

2012031820:52



來自德國男歌手marc terenzi的深情演唱,
這首歌曲是terenzi在婚禮上給他妻子sarah conner的歌。
在西班牙的海邊,浪漫的場景,浪漫的婚禮,
還有浪漫的新郎新娘,terenzi在海邊大石上彈著鋼琴,
深情的唱著love to be loved by you


歌名:Love To Be Loved By You
演唱者:Marc Terenzi
收錄專輯:Awesome  
專輯發行日:2005.09.26

 
(歌詞)
 
I can’t believe I’m standing here
Been waiting for so many years and
Today I found the Queen to reign my heart
You changed my live so patiently
And turned it into something good and real
I feel just like I felt in all my dreams
There are questions hard to answer
Can’t you see…

Chorus:
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved by you

You're looking kind of scared right now
You're waiting for the wedding vows
But I don’t know if my tongue’s able to talk
Your beauty is just blinding me
Like sunbeams on a summer stream and
I gotta close my eyes to protect me
Can you take my hand and lead me
From here please yeah...yeah...

Chorus:
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved, I need to be loved
I love to be loved by you

I know they gonna say our love's not strong enough to last forever
And I know they gonna say that we’ll give up because of heavy weather
But how can they understand that our love is just heaven sent
We keep on going on and on cause this is where we both belong…

Chorus:
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved, I need yes I need to be loved
I love to be loved by you

Yes I love to be loved by you


(中文歌詞)
 

我不敢相信我一直在這裡等了這麼多年

直至今日才找到支配我的心靈的皇后

你讓我的生命變得堅韌並且把很多事情變得美好而真實

我覺得就像我在夢中的感受那樣

有很多問題很難回答你不會知道

寶貝,告訴我我該怎麼告訴你我愛你勝過我的生命

告訴我我該怎麼讓你看到我被你的光芒刺傷了眼睛

當你觸摸我時我能感覺到夢是真實的

我願意你愛我你看起来恐懼現在 你在等待婚姻的誓言

但是我不知道我能不能開口說話你的美麗讓我失明

就像夏日河流上的一縷陽光我只能閉上眼睛保護自己

請你牽我的手帶我離開這裡。

寶貝,告訴我我該怎麼告訴你我愛你勝過我的生命

告訴我我該怎麼讓你看到我被你的光芒刺傷了眼睛

當你觸摸我時我能感覺到夢是真實的

我願意你愛我 我需要你愛我 我願意你愛我

我知道他們说我們的愛不足以堅定到永遠

我也知道他們會說因為跟誰的環境我們放棄我們的愛

但是他們怎麼能夠理解我們的愛正是上天给予我們的

讓我們一直擁有着它因為它屬於我們兩個

寶貝,告訴我 我該怎麼告訴你我愛你勝過我的生命

告訴我我該怎麼讓你看到我被你的光芒刺傷了眼睛

當你觸摸我時我能感覺到夢是真實的

我願意你愛我    我需要你愛我    我願意你愛我

是的    我願意你愛我