【投票】 留住一片情的歌~ Only Hope - Mandy Moore

2010110510:00

動人的情歌~ Only Hope - Mandy Moore


有一首歌深藏在我靈魂之中
我曾經那麼努力想寫下來
一次又一次我在沁涼中醒來
但你一而再再而三為我歌唱
所以我徹夜未眠 舉起雙手
祈禱能夠與你相守
祈求神讓我成為你的

我知道 你便是我唯一祈望
替我唱那首星星的歌吧
如同你銀河般的舞蹈
笑著 再笑一次

當眼前的這些 都像是我的夢境
為我歌頌 你所計劃的那些美好
再為我這麼作一次
所以我徹夜未眠 舉起雙手
祈禱能夠與你相守
祈求神讓我成為你的

我知道 你便是我唯一祈望
我把命運託付給你
我把全部都給了你
我要讓你的樂曲
從我內心深處併發出
用盡最後一絲力氣 仍要歌頌
所以我徹夜未眠 舉起雙手
祈禱能夠與你相守
祈禱能夠與你相守
祈求神讓我成為你的
我知道 你便是我唯一祈望




There's a song that's inside of my soul
It's the one that I've tried to write
over and over again
I'm awake and in the infinite cold
But You sing to me over and over and
over again


So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only Yours
I pray to be only Yours
I know now You're my only hope


Sing to me of the song of the stars
Of Your galaxy dancing and laughing
and laughing again
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that You have
for me over again


So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only Yours
I pray to be only Yours
I know now You're my only hope
I give you my destiny
I'm giving You all of me
I want Your symphony
Singing in all that I am
At the top of my lungs I'm giving it back


So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only yours
I pray to be only yours
I pray to be only Yours
I know now You're my only hope