【投票】動人的情歌~ Mandy Moore - Cry 留住一片情 主題曲

2010110510:00

動人的情歌~ Mandy Moore - Cry



I'll always remember
我會永遠記得

It was late afternoon
就在那天黃昏的時候

It lasted forever
永遠持續

And ended too soon
但是卻結束的太快

You were all by yourself
你總是獨自一人

Staring up at a dark gray sky
凝視著那灰暗的天空

I was changed
而我也跟著改變了


In places no one would find
在一個沒人會發現的地方

All your feelings so deep inside
你的感覺是如此的深

It was then that I realized
然後我意識到

That forever was in your eyes
那永遠就藏在你的眼中

The moment I saw you cry
當我看見你哭泣的時候

The moment that I saw you cry
當我看見你哭泣的時候


It was late in september
在九月快結束時

And I've seen you before
我知道我曾經看過你

You were always the cold one
你總是裝冷淡

But i was never that sure
而我也總是不確定你的意思

You were all by yourself
你總是自己一個人

Staring at a dark gray sky
凝視著那灰暗的天空

I was changed
我也跟著改變了

In places no one would find
在一個沒人會發現的地方

All your feelings so deep inside
你的感覺是如此的深


It was then that I realized
然後我意識到

That forever was in your eyes
那永遠就藏在你的眼中

The moment I saw you cry
當我看見你哭泣的時候

The moment that I saw you cry
當我看見你哭泣的時候

I wanted to hold you
擁抱

I wanted to make it go away
我想讓一切過去都消逝無蹤

I wanted to know you
我想要了解你

I wanted to make your everything, all right....
我想要成為你的一切 好嗎

I'll always remember...
我會永遠記得

It was late afternoon...
那是在一個黃昏

In places no one would find...
在一個沒人會發現的地方...

It was then that I realized
然後我意識到

That forever was in your eyes
那永遠就藏在你的眼中

The moment I saw you cry
當我看見你哭泣的時候

The moment that I saw you cry
當我看見你哭泣的時候