【投票】bj單身日記電影主題曲~ Shelby Lynne - Killin' Kind

2011031810:00



I didn't mean to hurt your feelings It was so careless of me

我不是故意傷害你 是我不小心的喔


I guess I've gone and done it It's just a matter of time
我猜我經歷了,也做了 它已變成時間裡的問題了


Nothin' I can do but tell you I'm sorry And that's the hardest part of all
我無能為力,唯一能做的是說聲對不起,然而那是最難的部分


'Cause your love's the killin' kind Your love's the killin' kind
因為你的愛,是關乎生死的那種,你的愛掌握生死


I'd rather walk on glass Than see teardrops in your eyes
我怕到想說還不如雙腳踩踏在薄薄玻璃上然後眼睜睜看著你的淚在眼眶打轉

And I'd fall to pieces just to hold you The best thing in my life
然後我就會從玻璃上落下摔個粉身碎骨卻剛好擁到你你這史上最好的東西


It's just luck I get to love you You're the one thing that's right
愛上你我真好運 你是我對的人


You're the light in my hell, darlin' 'Cause your love's the killin' kind
親愛的 你就是身在黑暗中的我的那道明光 因為你的愛是生死關鍵


Your love's the killin' kind Oh, yeah I, I just might cry now
你的愛是關係到生死的那種 喔耶 我現在就哭了沒人知道


Die, lay down and die now Why, 'cause you've done it to me
死吧 倒下而死吧 為什麼? 因為我感受過你的愛了


You're puttin' me under I close my eyes and I sit under the sky
如今我仍深深感受 我關閉了我的雙眼 在天空之下坐著


I love you and all it's pleasure Baby, it feels so right
我愛你的一切 讓我覺得好榮幸愉快 寶貝 我覺得好舒服

My arms won't be any use at all If I can't hold you

我的手臂廢了 因為它們只想要擁抱你


'Cause your love's the killin' kind (killin' kind)
因為你的愛 讓我要生要死地渴求


Your love's the killin' kind (killin' kind)
你的愛是生死關鍵


Oh, yeah I'd die, baby Ooh, I'd die for your darlin'
喔 我會死啦 寶貝 喔 我想要你想要得快死了 親愛的



Just want to say I'm sorry Oh, I'd do anything Anything
我一定要說聲對不起 喔 我願為你做任何事