作曲/填詞:郭采潔.陳偉

Do u know that I'm OK?
你知道我還好嗎?

are there things you wanna say?
有什麼事你要說?

thinking of u night and day...
日夜想著你…

hopping you'll come back and stay
期望著 你會回來和留下

i remember when u told me I'll be all right
我記得 你跟我說我會沒有事的

don't worry...
不要擔心

I try and try to understand...
我會試著了解

is all this just a sad good bye?
這只是一個悲哀的再見?

thinking of u night and day...
日夜想著你…

no matter if you'll come and stay
不管 你會不會來和留下

i remember when u told me I'll be all right
我記得 你跟我說我會沒有事的

just hold me...
抱著我…

I don't wanna close my eyes tonight
我今晚 不想閉上我的眼睛

missing u make me cry
想念你到哭

your love will give me strengths to carry on
你的愛 給我力量繼續

you'll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦

so i don't wanna close my eyes tonight
所以 我今晚不想閉上我的眼睛

i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道 這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…

miss match in time...
時間錯過的相配


I try and try to understand...
我試著去懂…

is all this just a sad good bye?
這只是一個悲哀的再見?

thinking of u night and day...
日夜想著你…

no matter if you'll come and stay
不管 你會不會來和留下

i remember when u told me I'll be all right
我記得 你跟我說我會沒有事的

just hold me...
抱著我…

I don't wanna close my eyes tonight
我今晚不想閉上我的眼睛

missing u make me cry
想念你到哭

your love will give me strengths to carry on
你的愛 給我力量繼續

you'll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦

so i don't wanna close my eyes tonight
所以 我今晚不想閉上我的眼睛

i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道 這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…

miss match in time...
時間錯過的相配


So i don't wanna close my eyes tonight
所以 我今晚不想閉上我的眼睛

missing u make me cry
想念你到哭

your love will give me strengths to carry on
你的愛 給我力量繼續

you'll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦

so i don't wanna close my eyes tonight
所以 我今晚不想閉上我的眼睛

i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道 這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…

don't wanna close my eyes tonight...
不想閉上我的眼睛