Who Am I To Say 我要向誰傾訴

2012053020:25


 

“Who Am I To Say ”,來自田納西州的年輕搖滾女歌手Hope Partlow專輯

《who we are》裏的一首歌,整曲旋律輕緩,聲音清澈、純凈、柔美、空靈

聽著聽著不知不覺間就被吸引了。

“I don‘t know anything at all”這句歌詞一遍遍地吟唱

反反復復如同呢喃,帶著一絲的憂傷,透漏出一種淡淡的無奈

讓人回味,令人沈溺其中。



 




Who Am I To Say(我要向誰傾訴)



Love of my life, my soulmate
我一生的真愛,我靈魂的伴侶

You're my best friend
你是我最好的朋友.

Part of me like breathing
是我的一部分.就像呼吸一樣.

Now half of me is left
如今我惘然若失,無所適從

Don't know anything at all
我不知道 我不知道

Who am I to say you love me
能向誰傾訴你是愛我的

I don't know anything at all
我不知道 我不知道

And who am I to say you need me
又能向誰傾訴你需要我

Color me blue I'm lost in you
是你讓我憂傷,讓我迷失方向

Don't know why I'm still waiting
不明白 我為何還在等待.

Many moons have come and gone
月亮升起又落下.

Don't know why I'm still searching
不明白 我為何還在找尋.

Don't know anything at all
我不知道 我不知道

And who am I to say you love me
能向誰傾訴 你是愛我的

I don't know anything at all
我不知道 我不知道

And who am I to say you need me
又能向誰傾訴 你需要我


Now you're a song I love to sing
現在 你是我最愛唱的歌.

Never thought it feels so free
從沒有過的自由感覺.

Now I know what's meant to be
現在終於明白 什麽是我想要

And that's okay with me
就這樣剛剛好

But who am I to say you love me
但我要向誰傾訴 你是愛我的

And who am I to say you need me
你需要我

And who am I to say you love me
你是愛我的


I don't know anything at all 
我不知道 我不知道

And who am I to say you love me 
誰會明白 你是愛我的

I don't know anything at all 
我不知道 我不知道

And who am I to say you need me 
誰又會明白 你需要我

I don't know anything at all 
不知道

I don't know anything at all 
不知道

I don't know anything at all 
不知道

I don't know anything at all 
不知道..