Kelly Clarkson - Dark Side 黑暗面

2012060120:52



Dark Side

我想是一個人最私密的一個部分

如果有一天

遇到了一個讓你願意敞開心房

向他分享你的黑暗面的人

是否會猶豫呢?



Kelly Clarkson 唱出那種既期待又怕受傷害的心情

沒有人是天生完美的

誰不會有些黑暗面呢?

要愛就愛全部吧!




Kelly Clarkson - Dark Side
凱莉克萊森 – 黑暗面




There's a place that I know
有一個地方 我知道

It's not pretty there and few have ever gone
那裡不完美 還有一些缺口

If I show it to you now
如果現在我向你坦白

Will it make you run away
那是否會把你嚇走呢?

Or will you stay
或著你會留下來

Even if it hurts
即使那很嚇人

Even if I try to push you out
即使我試圖推開你

Will you return?
你會回來嗎?

And remind me who I really am
然後幫我想起真實的我

Please remind me who I really am
請提醒我真正的樣子

Everybody's got a dark side
每個人都有他的黑暗面

Do you love me?
你愛我嗎?

Can you love mine?
你會愛我的全部嗎?

Nobody's a picture perfect
沒有人是那樣完美的

But we're worth it
但我們值得這樣

You know that we're worth it
你知道我們值得

Will you love me?
你會愛我嗎?

Even with my dark side?
甚至是我的黑暗面

Like a diamond
像個鑽石

From black dust
出自污泥

It's hard to know
很難知道

It can become
那會變成什麼樣子

A few give up
如果放棄的話

So don't give up on me
所以不要放棄我

Please remind me who I really am
拜託提醒我真正的樣子

Everybody's got a dark side
每個人都有他的黑暗面

Do you love me?
你愛我嗎?

Can you love mine?
你會愛我的全部嗎?

Nobody's a picture perfect
沒有人是那樣完美的

But we're worth it
但我們值得這樣

You know that we're worth it
你知道我們值得

Will you love me?
你會愛我嗎?

Even with my dark side?
甚至是我的黑暗面

Don't run away
拜託不要逃走

Don't run away
不要逃走

Just tell me that you will stay
告訴我你會留下來

Promise me you will stay
答應我你會留下來

Don't run away
不要逃走

Don't run away
不要逃走

Just promise me you will stay
答應我你會留下來

Promise me you will stay
答應我你會留下來

Will you love me? ohh
你會愛我嗎?喔

Everybody's got a dark side
每個人都有黑暗面

Do you love me?
你愛我嗎?

Can you love mine?
你會愛我的全部嗎?

Nobody's a picture perfect
沒有人是那樣完美的

But we're worth it
但是我們值得這樣

You know that we're worth it
你知道我們值得

Will you love me?
你會愛我嗎?

Even with my dark side?
甚至是我的黑暗面?

Don't run away
拜託不要逃走

Don't run away
不要逃走

Don't run away
不要逃走

Promise you will stay
答應你會留下來


 


  •   Gloria 於 2012-06-10 17:13 1F
  • 這首我也喜歡~最近才在 FB po上她呢~



  • 版主於 2012-06-11 22:56 回覆


                         好 聽 的 歌 ~    當 然 要 多 放 送 啦 !