Bliss - Kissing 舒服慵懶的歌聲

2012051322:25


Bliss 天堂之樂樂團 - Kissing 親吻 





The red light of the sun
太陽的紅光

Slowly descending
慢慢的下降

The sky is all I see
天空是我看見的所有

It's never ending
永遠不終止


We could fly
我們會飛

You and I
你和我

On a cloud
在雲端上

Kissing, kissing
親吻,親吻


The wind plays with the leaves
風和葉子嬉戲

The weather turns colder
天氣變冷了

But as long as we believe
但我們相信

Love doesn't get older
愛不會變老


We could fly
我們會飛

You and I
你和我

On a cloud
在雲端上

Kissing, kissing
親吻,親吻


On a journey of the heart
在一段心的旅途中

There's so much to see
有好多美麗的東西

And when the sky is dark
天色變暗的時候

You'll be right here
你會在這裡

Right here with me
在這裡和我在一起

Right here with me
在這裡和我在一起

Kissing
親吻