【投票】舒服好聽的情歌~Amy Diamond-Heartbeats

2010080410:00

Amy Diamond-Heartbeats

Amy Diamond(1992.4.15出生),瑞典流行歌手,12歲時發行的首張單曲 "What's in It for Me" 讓她開始受到歡迎;這首歌在瑞典、丹麥、挪威與芬蘭都創造佳績;而且是波蘭當年典播率最高的歌曲,在當地熱門音樂排行榜Top 10 盤據四個月之久。

目前為止她最受歡迎的歌曲如:What's in it for Me、Welcome to the City、Champion、Shooting Star、Don't Cry Your Heart Out、It Can Only Get Better、以及最近的Thank You。

演唱: Amy Diamond (來自瑞典女歌手)
曲名: Heartbeats

專輯: Swings and Roundabouts


我想不透為何變成這個樣子
簡單的話卻很難說出口
我無法了解你的感受
不過這卻是真的

告訴我我是否錯了
因為我快沒有心跳了
請不要讓我走
我只是想留下來
難道你感受不到我的心在顫抖
如果我走了

我只是想知道
你是否也會覺得害怕
如果能感受到我的心在顫抖
給你帶走
讓我們一起遠離

我不明白
它是如何發生的
當時我們提出了這個約定
你必須盡其所能的保護它
不管你做什麼
我只是因為害怕失去你

告訴我我是否錯了
因為我快沒有心跳了
請不要讓我走
我只是想留下來
難道你感受不到我的心在顫抖
給你帶走
讓我們一起遠離



I can't figure out
Is it meant to be this way
Easy words so hard to say
I can't live without
Knowing how you feel
Know if this is real

Tell me am I mistaken
Cause I don't have another heart for breakin'
Please don't let me go
I just wanna stay
Can't you feel my heartbeats
Giving me away

I just want to know
If you too feel afraid
I can feel your heartbeats
Giving you away
Giving us away

I can't understand
How it's making sense
That we put up such defense
When all you need to know
No matter what you do
I'm just as scared as you

Tell me am I mistaken
Cause I don't have another heart for breakin'
Please don't let me go
I just wanna stay
Can't you feel my heartbeats
Giving me away

I just want to know
If you too feel afraid
I can feel your heartbeats
Giving you away
Giving us away

Please don't let me go
I just wanna stay
Can't you feel my heartbeats
Giving me away

I just want to know
If you too feel afraid
I can feel your heartbeats
Giving you away
Giving us away