Turn Back Time 時間倒轉

2012051221:04

Aqua 水叮噹樂團 - Turn Back Time 時間倒轉


 

 


Give me time to reason,
給我時間想好理由

give me time to think it through
給我時間好好思考

Passing through the season, where I cheated you
我的思緒又整個拉回 我背叛你的那個時空

I will always have a cross to wear
我不斷的懺悔

but the bolt reminds me I was there
但現實總是不斷的 提醒我曾犯下的錯誤

So give me strength to face this test tonight
請給我勇氣來面對今晚的一切

If only I could turn back time
如果時光能倒轉

If only I had said what I still hide
如果我能對你表明 我沒說出口的那些話

If only I could turn back time
如果時間可以倒轉

I would stay for the night. For the night...
我願意留在這裡一整晚….一整晚


Claim your right to science
你有權利去尋求真相

Claim your right to see the truth
你也有權利知道實情

Though my pangs of conscience, will drill a hole in you
但我的內心不斷的譴責自己 在你身上造成的傷害有多大


I seen it coming like a thief in the night,
夜裏的寂靜奪走了我們的感情

I seen it coming from the flash of your light
而你的眼神裡 有了我從沒看過的失落

So give me strength to face this test tonight
請給我勇氣 來面對我自己的過錯吧?


 



  •   蘇珊 於 2012-05-13 00:10 1F


  • 好聽喔~~~
  • 版主於 2012-05-13 21:09 回覆

    呵呵~ 我也好喜歡喲~ ~