【投票】舒服好聽的情歌~Leona Lewis - Better In Time

2010080810:00

Leona Lewis - Better In Time


It's been the longest winter without you
這是你不在時最長的冬天
I didn't know where to turn to
真的不知道 我該何去何從
See somehow I can't forget you
看來無論如何 我仍然忘不了你
After all that we've been through
畢竟我們曾經共同攜手過

Going
走吧
Coming
來吧
Thought I heard a knock (Whose there, Noone?)
我似乎聽到有人在敲打 (誰在那? 沒人?)
Thinking that (I deserve it)
思考著那件事 (我應得的)
Now I have realised
現在 我終於明白
That I really didn't knooOooOw
我是真的 如此不明白

If you didn't notice
如果你不曾注意
You mean everything (quickly I'm learning)
你是我的一切 (快點我正在了解)
To love again (all I know is)
再愛一次 (那是我所有知道的)
I'm be oooOook
我會很好

(Chorus)......