strawberry avalanche 草莓山崩了

2012032221:43

strawberry avalanche 草莓山崩了 




這是一首很cute的歌

歌詞非常俏皮美麗

配上歌手大男孩似的乾淨清澈的嗓音

實在很適合讓人躺在滿是星星的夜空下,雙手枕在腦後,腳打著拍子,愉快聆聽哼唱~








This is a world of dreams and reverie
這是一個夢幻世界

Where I felt the stars explode around me
星星在我周圍發光

A grasp light flashed with a gleam as it slashed open a moon beam
突然一道光彷彿從月亮迸射出來

And I stared back breathlessly as mountains of fruit tumbled out
我屏住呼吸 注視著像山崩一樣 滾滾而來的水果

I barely had the chance to shout
來不及驚呼

A strawberry avalanche crashed over me
草莓山崩了 壓垮了我



Staying awake that night was rather hard
那天晚上很好睡

Deep in a sleeping bag in your backyard
在你家後院 我蜷縮在睡袋裡

When we woke up buried alive beneath the fruity landslide we both laughed hysterically
當我們醒來 發現埋在水果堆裡卻還活著 我們都笑瘋了

It could've been just another dream, but I swear I heard you scream
這很可能是另一場夢 但我發誓我有聽見你的笑聲

A strawberry avalanche crashed over me
草莓山崩了 壓垮了我



Oh, there's a citrus constellation in the galaxy, scratched on the back
喔 銀河佈滿了璀璨的星系 宛如柑橘類的水果

Of both my eye lids that I've been dying to see
酸澀著我的眼睛 可是我好想看喔

If you were a beautiful sound and the echo's all around
如果你是美麗的樂音 回響在天地間

Then I'd be your harmony and we'd sing along with the crowds
我願做你的和聲 我們與眾人齊唱

Beneath the candy coated clouds of strawberry avalanche, jeez, crashed over me
在甜甜的糖果雲底下 草莓山崩了 哎呀 壓垮了我

See the world of dreams and reverie where I felt the stars explode around me
這是一個夢幻世界 星星在我周圍發光