Dj Aligator- Close to you 靠近你

2012030421:46


I can't sleep at night
夜裡我無法入眠

I'm staring at the phone
我整晚盯著電話

Knowing you are not alone
我知道你並不孤單

 

She is right there by your side
她就在你的身邊

I'm tryin just to hide
我試圖要隱藏

All the things I feel inside
內心所有的感覺

 

I can sense the chemistry
我能感覺的到

When you're standing close to me
當你靠近我身邊

I feel like a ship that's lost at sea
我像是迷失在茫茫大海中的小船

It's getting harder to ignore
很難無視這一切

It's not like anything before
往事不復存在

I know it's crazy baby but I want more
我知道這很瘋狂,寶貝 但我想要更多

 

I wish I could be close to you and feel your every move
我渴望能更加靠近你,感受你的一舉一動

Never meant to feel this way
從未有過這樣的感覺

Maybe you would come around one day
也許有一天你將會回到我身邊

 

I wish I could be close to you and feel your every touch
我渴望能更加靠近你,感受你的每一個碰觸

'Cause this girl won't give the way I feel
因為那女孩不會有這樣的感覺

Heaven knows I wanted it so much
上天明白我要的是這麼多


(Wanted it so much 想要的是這麼多)

(Wanted it so much
想要的是這麼多)

(I wish that 我渴望)

(I could be
能夠)

(So close to you 如此的的靠近你)

 


I'm the one to blame
我是責怪你的

Trying to explain
試著解釋些甚麼

But I will cost myself such pain
我卻使自己感到如此痛苦

 

Your heart is occupied
你的心已被占據

I try to turn the tide
我試圖力挽狂瀾

But time was never on my side
但時間卻不是站在我這邊的

 

I can sense the chemistry
我能感覺的到

When you're standing close to me
當你靠近我身邊

I feel like a ship that's lost at sea
我像是迷失在茫茫大海中的小船

It's getting harder to ignore
很難無視這一切

It's not like anything before
往事不復存在

I know it's crazy baby but I want more
我知道這很瘋狂,寶貝 但我想要更多


I wish I could be close to you and feel your every move
我渴望能更加靠近你,感受你的一舉一動

Never meant to feel this way
從未有過這樣的感覺

Maybe you would come around one day
也許有一天你將會回到我身邊


I wish I could be close to you and feel your every touch
我渴望能更加靠近你,感受你的每一個碰觸

'Cause this girl won't give the way I feel
因為那女孩不會有這樣的感覺

Heaven knows I wanted it so much
上天明白我要的是這麼多

 



 


  •   可愛的蘭 於 2012-03-06 19:37 1F
  • 好聽~感謝分享^^
  • 版主於 2012-03-07 21:33 回覆


           感謝 蘭 ~