【投票】我心嚮往的度假天堂...邀你與我共度愉快假期~

2010070910:00






當我看見妳站在那兒

差點跌落椅子

當妳開口說話

我感到天旋地轉


如今,我才明白

妳試著掩飾自己

我的靈魂在哭泣

在妳湛藍的眼珠裡,我看到了需要


寶貝,但願妳需要我

像我需要妳一樣

一切都很自然

寶貝,妳希望我需要妳

像我想的那樣

只要你順其自然


多年前,妳告訴自己

不再表露自己的情感

那是妳的職責

也是他們加諸在妳身上的頭銜



When I saw you standing there

I about fell off my chair

When you moved your mouth to speak

I felt the blood go to my feet


Now it took time for me to know

What you tried so not to show

Something in my soul just cried

I see the want in your blue eyes



Baby, I'd love you to want me

The way that I want you

The way that it should be

Baby, you'd love me to want you

The way that I want to

If you'd only let it be



You told yourself years ago

You'd never let your feelings show

The obligation that you made

For the title that they gave