【投票】動人的情歌~ Bangles - Eternal Flame

2010121710:00

Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming

只是我一個人在作夢嗎

Is this burning an eternal flame.

這裡是否燃燒著永恆之火呢

I believe it's meant to be,darling

我相信它代表的意義,親愛的

I watch you when you are sleeping.

你睡著時我凝視著你

You belong with me.

你跟我是心意相通的

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming.

只是我一個人在作夢嗎

Or is this burning an eternal flame.

或著這裡是否燃燒著永恆之火呢

Say my name sun shines through the rain.

你說著我的名字,就能雨過天晴

A whole life so lonely.

我的人生本是那麼孤獨

And then you come and ease the pain.

接著你來了,解除了我的痛苦

I don't want to lose this feeling.

我不想失去這感覺



Say my name sun shines through the rain.

你說著我的名字,就能雨過天晴

A whole life so lonely.

我的人生本是那麼孤獨

Now you come and ease the pain.

現在你來了,解除了我的痛苦

I don't want to lose this feeling.

我不想失去這個感覺



Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming

只是我一個人在作夢嗎

Or is this burning an eternal flame.

或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming

只是我一個人在作夢嗎

Or is this burning an eternal flame.

或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming

只是我一個人在作夢嗎

Or is this burning an eternal flame.

或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎

Am I only dreaming

只是我一個人在作夢嗎

Or is this burning an eternal flame.

或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling

闔上雙眼,給我你的手,親愛的

Do you feel my heart beating

可以感覺到我的心跳嗎

Do you understand.

你能明瞭嗎

Do you feel the same.

你的感覺跟我一樣嗎