【投票】動人的情歌~ Richard Sanderson - Reality

2010121710:00

Met you by surprise I didn't realize
遇見你是意外,我没有意識到
That my life would change forever
我的生命將永遠改變
Saw you standing there
看你站在那裡
I didn't know I cared
我並不知道我在乎
There was something special in the air
空氣中有一些特别的東西
Dreams are my realize
夢想是我的領悟
The only kind of real fantasy
唯一的一種真實的幻想
Illusions are a common thing
錯覺是一件很普通的事
I try to live in dreams
我試圖活在夢中
It seems as it's meant to be
似乎正以它意味著發展
Dreams are my reality
夢想是我的現實
A different kind of reality
一種不同的現實
I dream of loving in the night
我做夢在夜晚戀愛
And loving seems a night
而愛似乎像一個夜晚
Althoughj it's only fantasy
雖然這僅僅只是幻想
If you do exist honey don't resist
如果你確實存在而甜蜜不曾抵抗
Show me a new way of loving
给我展示一個愛的新方式
Tell me that to do show me what to do
告訴我,展示给我去做什麼
I feel shomething special about you
我感到在你身上有些特别的東西
Dreams are my reality
夢想是我的現實
The only kind of reality
唯一的現實
May be must fool is ness has past
或許玩笑已經過去
And may be now at last
最後或許现在
I'll see how a real thing can be
我將看到一個真實的事物如何形成
Dreams are my reality
夢想是我的現實
A wonderous world where I like to be
一個我樂意去的精彩的世界
I dream of holing you all night and holing you seem try
我夢想帶你穿越所有的夜晚,而這似乎只是徒勞
Perhaps that's my reality
或許這是我的現實
Met you by surprise I didn't realize
遇見你是意外,我没有意識到
That'my life would change forever
我的生命將永遠改變
Tell me that it's true feelings that are you
告訴我關於你那是真實的感覺
I feel something special about you
我感到在你身上有些特别的東西
Dreams are my reality
夢想是我的現實
A wonderous world where I like to be
一個我樂意去的精彩的世界
Illusions are a common thing
錯覺是很普通的事
I try to live in dreams
我試圖活在夢中
Although it's only fantasy
雖然這只是幻想
Dreams are my reality
夢想是我的現實
I like to dream of you close to me
我喜歡夢到你離我很近
I dream of loving the night
我夢見在夜晚戀爱
And loving you seem try
而愛你似乎是徒勞
Perhaps that's my reality
也許這是我的現實