【投票】 The First Time Ever I Saw Your Face

2011051710:00




the first time ever I saw your face
在我第一次見到妳容顏的時候

I thought the sun rose in your eyes
我想有朵向日葵在你雙眼裡

and the moon and the stars were the gifts you gave
而月亮和星辰是你給的禮物

to the dark and endless skies, my love
獻給無窮無盡黑暗的天空 我的愛

to the dark and empty skies
獻給無窮無盡黑暗的天空

the first time ever I kissed your mouth
在我第一次親吻你的時候

I felt the earth move in my hands
我感覺到大地在我手中移動

like the trembling heart of a captive bird
就像是隻心被俘虜的鳥

that was there at my command, my love
我能做的也只有這樣了 我的愛

that was there at my command
我能做的也只有這樣了

the first time I ever lay with you
在我第一次躺在你身旁

and felt you heart so close to mine
感覺你的心如此的靠近我

and I knew our joy would fill the world
而我知道我們的快樂將會填滿這世界

and would last till the end of time, my love
會一直到最後 我的愛

it would last till the end of time
會一直到最後

the first time ever I saw your face
就在我第一次見到你的臉的時候

your face, your face
你的容顏 你的容顏