【投票】Enrique iglesias-Takin Back My Love

2011061610:00


Enrique iglesias-Takin Back My Love


Go ahead just leave, can't hold you, you're free
你就走吧 反正留不住你 現在你自由了

You take all these things, if they mean so much to you
你把那些東西都帶走 如果那些真的對你來說那麼重要

I gave you your dreams, 'cause you meant the world
我給你妳的夢想 因為你對我來說就是我的世界

So did I deserve to be left here hurt
難道我就活該在這裡舔舐傷口?

You think I don't know you're out of control
妳以為我不知道你已經失控了?

I ended up finding all of this from my boys
我最後還是從兄弟們口中知道這事的

Girl, you're stone cold, you say it ain't so,
妳怎麼這麼鐵石心腸 妳還說不是這樣

You already know I'm not attached to material
妳知道我根本就不在乎物質(金錢)


I'd give it all up but I'm takin' back my love
反正我已經放棄了 我收回我對你付出的愛

I'm takin' back my love, I'm takin' back my love
我收回我對你付出的愛

I've given you too much but I'm takin' back my love
我已經給你太多了 我收回我對你付出的愛

I'm takin' back my love, my love, my love, my love
我收回我對你付出的愛

My love..
我的愛


Yeah
嗯哼

What did I do but give love to you
我所做的就是給你我的愛

I'm just confused as I stand here and look at you
我站在這裡看著你真的讓我感到很困惑

From head to feet, all that's not me
這些事情的主因本來就都不是我

Go 'head, keep the keys, that's not what I need from you
好ㄚ沒關係 你就把你的鑰匙留著 這也不是我要的

You think that you know (I do), you've made yourself cold
你認為你什麼都知道 是你讓你自己變的冷酷無情的

How could you believe them over me, I'm your girl
你怎麼可以相信那些所謂的兄弟 我是你的女朋友欸

You're out of control (So what?), how could you let go
你根本就失控了 (那又怎樣?) 妳怎麼可以這樣放棄一切

Don't you know I'm not attached to material
你不知道我根本就不是那種女人嘛?

Enrique:
So all this love I give you, take it away,
我給你的這些愛 把它帶走吧 我不要了

Ciara:
You think material's the reason I came, 妳認為我是為了物質才跟你在一起的!

Enrique:
If I had nothing would you want me to stay 如果我一無所有難道你會要我留在你身邊嗎

Ciara:
You keep your money, take it all away
你就帶著你的錢滾吧!