【投票】How Did I Fall in Love wit 我怎麼會愛上你

2011080710:00



Remember when We never needed each other
還記得那時 我們不需相互依賴

The best of friends Like sister and brother
只是最好的朋友 就像兄弟姐妹

We understood We’d never be Alone
心中知道 我們不會孤獨無依


Those days are gone Now I want you so much
今非昔比 我的渴望更多

The night is long And I need your touch
長夜漫漫 我需要你的撫慰

Don’t know what to say Never meant to feel this way
我無話可說 我也無法解釋這份感覺

Don’t wanna be alone tonight
漫漫長夜 不想孤獨一人



What can I do to make you mine Falling so hard
so fast this time

怎樣才能讓一切美好 這次一頭栽進愛裡

What did I say, what did you do How did I fall
in love with you

能說什麼 你又會如何做 為何我愛上了你


I hear your voice And I start to tremble
聽著你的聲音 我身體顫抖著

Brings back the child That I resemble
彷彿又回到昔日孩童的雅嫩

I cannot pretend That we can still be friends
我無法對自己說謊 說我們只是朋友

Don’t wanna be alone tonight
漫漫長夜 不想孤獨一人



I wanna say this right And it has to be tonight
讓我好好地說出口 就定在今晚吧

Just need you to know I don’t wanna live this lie
我一定要讓你知道 我不要這樣的生活

I don’t wanna say goodbye With you I wanna spend the rest
of my life

也不要與你道別 我要與你共度 未來的日子



What can I do to make you mine Falling so hard
so fast this time

怎樣才能讓一切美好 這次一頭栽進愛裡

Everything’s changed, we never knew How did I fall
in love with you

一切都不一樣了 我們從不知曉 我怎麼會 墜入愛河與你