Everybody Know I Love You 每個人都知道我愛你

2012050220:43



演唱者:Lovebugs 愛情病毒樂團

歌名:Everybody Know I Love You 每個人都知道我愛你



Tell me baby
告訴我 寶貝

when we first got together
當我們第一次在一起

when you first came around
當你第一次甦醒過來

I don`t rememberwe've been so long together
我不記得我們在一起那麼久了

so long the talk of the town
在城裡聊了那麼久


Everybody knows i love you, baby
每個人都知道我愛你,寶貝

everybody knows I really do
每個人都知道我是認真的

everybody knows you`re still my lady
每個人都知道 妳依然是我的女人

everybody knows, god, it`s true
每個人都知道,天阿,這是事實


Come on baby
來吧 寶貝

before the love starts fading
在愛情開始褪色以前

before the love is all gone
在愛情全部結束以前

move on closer
再往前更親密一點

We got to make it happen
我們要讓它成真

We got to get it on
我們要讓它實現

Everybody knows I love you, baby
每個人都知道我愛你,寶貝

Everybody knows it's all I do
每個人都知道 我所努力的一切

Everybody knows I don't mean maybe
每個人都知道 我或許不是故意的


Everybody knows, except you
每個人都知道,除了妳

You don't even know I still care about you
妳從不知道 我依然在乎著妳

You don’t even know about a thing I feel
妳從不知道我的感受

You don't even know when I dream about you
妳從不知道 當我夢見妳

You're almost here for real
 妳總是那麼真實的在這兒

(Everybody knows) when I call your name
(每個人都知道) 當我喊你的名字

(Everybody knows) no, it ain't no game
(每個人都知道) 不,這絕不是隨便玩玩

(Everybody knows) when I see your face
(每個人都知道) 當我看見你的臉

(Everybody knows) oh, it's you I can't replace
(每個人都知道) 噢,是妳 我無法回到原點

Everybody knows I love you, baby
每個人都知道我愛妳,寶貝

Everybody knows I really do
每個人都知道我是認真的

Everybody knows you're still my lady
每個人都知道 妳依然是我的女人

Everybody knows, except you
每個人都知道,除了妳

You don't even know
妳從不知道

I still care about you
我依然在乎著妳

You don't even know about a thing I feel
妳從不知道我的感受

You don't even know when I dream about you
妳從不知道 當我夢見妳

You're almost here for real
妳總是那麼真實的在這兒

You're almost here for real Everybody knows
妳總是那麼真實的在這兒 每個人都知道



 


  •   Gloria 於 2012-05-07 22:52 3F
  • 好聽耶~選的好~



  • 版主於 2012-05-08 20:02 回覆


       好 可 愛 的~  睡 貓 !
  •   雲自在 於 2012-05-03 22:39 2F


  • 版主於 2012-05-08 20:13 回覆


    可愛的Baby!
  •   happy angel 於 2012-05-03 19:45 1F
  • 好聽~~~
  • 版主於 2012-05-08 19:57 回覆


    感謝 happy angel 的支持喲~ ~