Selena Gomez & The Scene - Who Says 誰說的!

2012032821:08


歌曲一出爐就喜歡上了這旋律~

歌詞很細膩地刻畫出了 一個小有自信又不乏善良的女孩。









I wouldn't wanna be anybody else


我才不要做任何人的影子呢~

 


You made me insecure

你讓我沒有一點安全感

Told me I wasn’t good enough

還說我還不夠完美

But who are you to judge

你憑什麼這麼說啊

When you’re a diamond in the rough

你自己也只是顆未經雕琢的石頭

I’m sure you got some things

我知道你有潛力

You’d like to change about yourself

你也想​​改變你自己

But when it comes to me

但我呢

I wouldn’t want to be anybody else

我才不要成為任何人的影子呢~

 


Na na na Na na na

啦啦啦

I’m no beauty queen

我不是第一美人

I’m just beautiful me

我只是美麗的自己

Na na na Na na na

啦啦啦

You’ve got every right

你已經有了足夠的理由

To a beautiful life

去過一個美好的人生

C'mon

來吧!

 


(Chorus)合聲

Who says

誰說的!

Who says you’re not perfect

誰說你不完美了

Who says you’re not worth it

誰說你不值得了

Who says you’re the only one that’s hurting

誰說你是唯一受到傷害的了

Trust me

相信我

That’s the price of beauty

那就是美麗的代價

Who says you’re not pretty

誰說你不完美了

Who says you’re not beautiful

誰說你不漂亮了

Who says

誰說的?

 


It’s such a funny thing

真可笑

How nothing’s funny when it’s you

你怎麼能如此無趣呢

You tell ‘em what you mean

雖然你說出了你的想法

But they keep whiting out the truth

但人們卻一直不願相信

It’s like a work of art

這彷彿是出自藝術之筆似的

That never gets to see the light

永遠也不得光明

Keep you beneath the stars

將你置於星辰之下

Won’t let you touch the sky

永遠也觸碰不了藍天

 


Na na na Na na na

啦啦啦

I’m no beauty queen

我不是第一美人

I’m just beautiful me

我只是美麗的自己

Na na na Na na na

啦啦啦

You’ve got every right

你已經有了足夠的理由

To a beautiful life

去過一個美好的人生

C'mon

來吧

 


(Chorus)合聲

Who says

誰說的!

Who says you’re not perfect

誰說你不完美了

Who says you’re not worth it

誰說你不值得了

Who says you’re the only one that’s hurting

誰說你是唯一受到傷害的了

Trust me

相信我

That’s the price of beauty

那就是美麗的代價

Who says you’re not pretty

誰說你不完美了

Who says you’re not beautiful

誰說你不漂亮了

Who says

誰說的

 


Who says you’re not start potential

誰說你毫無潛力了

Who says you’re not presidential

誰說你毫不重要了

Who says you can’t be in movies

誰說你毫無作為了

Listen to me, listen to me

聽我說聽我說

 


Who says you don’t pass the test

誰說你不能經受考驗了

Who says you can’t be the best

誰說你不能成為最好的了

Who said, who said

誰說的誰說的?

Won’t you tell me who said that

敢不敢告訴我是誰說的?

Who says

誰!

 


(Chorus)合聲

Who says

誰說的

Who says you’re not perfect

誰說你不完美了

Who says you’re not worth it

誰說你不值得了

Who says you’re the only one that’s hurting

誰說你是唯一受到傷害的

Trust me

相信我

That’s the price of beauty

那就是美麗的代價

Who says you’re not pretty

誰說你不完美了

Who says you’re not beautiful

誰說你不漂亮了

 


Who says

誰說的

Who says you’re not perfect

誰說你不完美了

Who says you’re not worth it

誰說你不值得了

Who says you’re the only one that’s hurting

誰說你是唯一受到傷害的

Trust me

相信我

That’s the price of beauty

那就是美麗的代價!

Who says you’re not pretty

誰說你不完美了

Who says you’re not beautiful

誰說你不漂亮了

Who says

誰說的?


  •   a grain of sand 於 2012-03-29 00:07 1F
  • ...好聽~

  • 版主於 2012-03-30 21:55 回覆