Colbie Caillat - I Never Told You

2012011921:14
 
  



I miss those blue eyes
我想念那雙藍眼睛

How you kiss me at night
你今晚如何親吻我

I miss the way we sleep
我想念我們的睡覺方式

Like there's no sunrise
就像黎明不會到來

Like the taste of your smile
就像你笑起來的感覺

I miss the way we breathe
我想念我們呼吸的方式

But I never told you
但我從未告訴過你

What I should have said
我應該說的話

No, I never told you
不, 我從未告訴過你

I just held it in
只藏在心裡

And now
而現在

I miss everything about you
我想念你的一切

Can't believe that I still want you
不敢相信我仍想要你

and after all the things we've been through
在我們一起經歷所有事之後

I miss everything about you
我想念你的一切

Without you
而你不在身邊


I see your blue eyes
我看見你的藍眼睛

Everytime I close mine
每當我閉上眼

You make it hard to see
你讓我看不清楚

Where I belong to
我屬於哪裡

When I'm not around you
當我不在你身旁

It's like I'm not with me
我就像沒了靈魂



 
 

 



  •   Gloria 於 2012-01-27 01:28 2F
  • 哈哈~同好喔~這首我也曾介紹過~相當的喜愛~




  • 版主於 2012-01-27 20:09 回覆


    可見得我們聽歌的品味蠻相近喔!
  •   蘇珊 於 2012-01-20 11:15 1F
  • 我喜愛的 Colbie Caillat
    超好聽的 I Never Told You^^




  • 版主於 2012-01-20 19:22 回覆


    好高興妳也喜歡依ㄚ~ ~