【人氣美國偶像最新單曲】This Time - Pia Toscano

2012011821:44

 

This Time-Pia Toscano

             
 

Well I’m mad as hell

I ain’t gon’ take it no more

我瘋狂得如地獄惡魔,

我不會在繼續這樣下去了。

My bag is packed up at the back of your door

‘Cause I don’t know who I am no more

我已經收拾好行李,在你門口準備走人

因為我不再知道我到底是誰

You won the battle but you lost the war

你贏了這個戰役,但你輸了整個戰爭。

I’ve been in denial, now I’m living the truth

曾經我不斷被否定,現在我要為真理而活

Been down for a while, now I'm standing up to you

失落一會後,現在我要與你對抗到底



This time, this time I’m gonna do it my away

This time, I’m finding out the hard away

這一次,我將按自己的方法去做

這一次,我將不惜一番辛苦去找尋

This time, I'm gonna go back to the girl I was on the night you found me

這一次,我將重拾你遇上我那一晚的自己

No more, closing back the real me

不再,不再掩飾真實的自己

Just wait, in a minute you’ll see

This time, is in time, it’s my time

Getting back to the real me

看著,立刻你將會看到

這一次,將是我重拾真實自我的時候

 


Don’t try to stop me with the words you say

'Cause I'm sick and tired of the games you play

別嘗試用你的花言巧語來阻礙我

我厭倦死了你玩弄的無聊遊戲

I’m gonna free myself, gonna make a change

And like a butterfly, I’mma spread my wings

我將解脫自我,改變自我

就像一隻蝴蝶,我將張開我的翅膀

Been crying for too long, now I'm drying my eyes

已經哭了太久了,現在我擦乾眼淚

Grounded for so long, now it's time for me to fly

已經被困住太久了,現在是我自由飛翔的時候!


 


  •   Gloria 於 2012-01-27 02:10 2F
  • 讚喔~很會選音樂耶~




  • 版主於 2012-01-27 20:04 回覆


    謝謝妳的讚美喔~ ~
  •   蘇珊 於 2012-01-20 11:00 1F
  •  很好聽喔~~



     

  • 版主於 2012-01-20 19:21 回覆


    回贈咖啡一杯, 慢慢品嘗喲~ ~