Avril Lavigne搖滾精靈艾薇兒- Wish You Were Here

2011110300:00


I can be tough,I can be strong
這樣任性的我,堅強的我

But with you,it’s not like that at all
但和你在一起時,完全不是那樣子

There’s a girl that gives a shit
曾經玩世不恭的女孩

Behind this wall you just walk through it
卻被你輕易融化那道愛情防線

And I remember
我記得

All those crazy things you said
你說過所有瘋狂的話

You left them running through my head
時時刻刻在我腦海中縈繞

You’re always there,you’re everywhere
你無所不在,揮之不去

Right now I wish you were here
此時此刻只希望你在我身邊

All those crazy things we did
我們所有的瘋狂舉動

Didn’t think about it,just went with it
不要惦記著,順其自然就好

You’re always there,you’re everywhere
你無所不在,揮之不去

But right now I wish you were here
但現在只希望有你在身邊

 

Damn! Damn! Damn!
該死!該死!該死的!

What I’d do to have you here,here,here
我該怎麼做才能讓你在我身邊

(I wish you were here)
真希望你在我身邊

Damn! Damn! Damn!
該死!該死!該死的!

What I’d do to have you near,near,near
我該怎麼做才能讓你在我身邊

(I wish you were here)
真希望你在我身邊

 

I love,the way you are
我就是喜歡你這樣

It’s who I am,don’t have to try hard
這就是我,不想去偽裝

We always say,say it like it is
我們總是有話直說

And the truth,is that I really miss
事實上,我真的很想你

No,I don’t wanna let go
不,我真的不願放棄

I just wanna let you know
我只想讓你知道

That I never wanna let go
我永遠不會放棄

Let go oh oh
放棄 Oh Oh

No,I don’t wanna let go
不,我真的不願放棄

I just wanna let you know
我只想讓你知道

That I never wanna let go
我永遠不會放棄

Let go…
放棄…



Avril Lavigne - Wish You Were Here MV