"I Will Always Love You" Linda Ronstadt

2011112112:32

 
 

★中英文對照歌詞:

 

 

我將永遠愛你!

 


If I should stay.
如果我留下來。


I would only be in your way.
我會成為你的羈絆。


So I'll go.
所以我離去。


But I know.
但我知道。


I'll think of you every step of the way.
我每邁出的一步都會想著你。

 


And I will always love you !
於是我將永遠愛你!


I will always love you !
我將永遠愛你!


you,my darling you !
,我親愛的寶貝!


Bitter sweet memories.
苦澀而甜蜜的回憶。


That is all I'm taking with me.
是我帶走的唯一東西。


So goodbye,please don't cry.
再見吧,請不要哭泣。


We both know I'm not what you need.
我們彼此都知道我不是你所需。


And I will always love you !
於是我將永遠愛你!


I will always love you !
我將永遠愛你!

 

 

I hope life treats you kind.
我希望生活能善待你。


And I hope you have all you dreamed off.
希望你好夢成真。


And I wish to you joy & happiness.
祝願你美滿幸福。


But above all this I wish to you love.
更要祝福你找到真愛。

 

And I will always love you ! 於是我將永遠愛你!

I will always love you ! 我將永遠愛你!

I will always love you ! 我將永遠愛你!

I will always love you ! 我將永遠愛你!

I will always love you ! 我將永遠愛你!

I will always love you ! 我將永遠愛你!

 

Daring I love you ! 親愛的,我愛你!

Always love you ! 永遠愛你!



  •    (悄悄話) 2F
  • <悄悄話留言,不公開>
  •   娜娜愛幻想 於 2011-11-21 15:26 1F
  • 豬豬  來聽歌曲囉

    要如何把字放大

    不然你看不見
  • 版主於 2011-11-21 20:56 回覆
    跟地圖一樣依ㄚ~ 找字體跟大小設定!