【投票】令人感動的情歌~ Forever And For Always

2010083110:00

Shania Twain - Forever And For Always


in your arms i can still feel the way you want me when you hold me
在你懷裡我能感受到當你抓着我時,你想要我的方式
i can still hear the words you whispered when you told me
我仍能聽到當你告訴我時,你耳語的詞句
i can stay right here forever in your arms
我能永遠待在這裡,在你的懷裡
and there ain't no way--
没有辦法-
i'm lettin' you go now
我此刻正在讓你離開
and there ain't no way--
没有辦法
and there ain't no how
没有怎樣
i'll never see that day....
我將永遠看不到那一天
cause i'm keeping you forever and for always
因為我總是想永遠擁有你
we will be together all of our days
我們將永遠在一起
wanna wake up every morning
想要每天早上醒来
to your sweet face--always
總是 面對你甜蜜的臉
m~, baby
m~, 寶貝
in your heart-i can still hear a beat for every time you kiss me
在你心中-我仍然能每次聽見你吻我時的心跳
and when we're apart,
並且在我們分開的時候
i know how much you miss me
我知道你有多想我
i can feel your love for me in your heart
我能感受到在你心中你對我的愛
(i wanna wake up every morning)
(我想每天早上醒来)
in your eyes- (i can still seethe look of the one)
在你眼中-(我仍然能看到那個人張望)
i can still see
我仍然能看見
the look of the one who really loves me
那個真的愛我之人的張望
(i can still feel the way that you want )
(我仍然能感到你想要的方式)
The one who wouldn't put anything else in the world above me
那個不會把世上除我以外的任何事看的更重要的人
(I can still see love for me)
我仍然能看到對我的愛
I can still see love for me in your eyes
我仍然能够從你眼中看到给我的愛
(I still see the love)
我仍然看到愛