【投票】令人感動的情歌~ Shontelle - Impossible

2010083110:00

Shontelle - Impossible


I remember years ago
我仍然記得多年以前
Someone told me I should take
有人告訴我 一定要小心
Caution when it comes to love
當你愛上一個人的時候
I did, I did
我這樣做了。我做了

And you were strong and I was not
你很强大,而我不是
My illusion, my mistake
我的幻想 也是我的錯誤
I was careless, I forgot
我真是粗心,我忘記了
I did
我確實忘記了
And now when all is done
現在一切都已經發生了
There is nothing to say
已經沒什麼好說的了
You have gone and so effortlessly
你離開了我,不想任何的挽留
You have won
是的 你赢了
You can go ahead tell them
你盡管去告訴他們吧
Tell them all I know now
告訴他們 我現在知道的一切
Shout it from the roof tops
從屋頂上對他們大喊
Write it on the sky line
把一切都寫到天上去
All we had is gone now
告訴他們 我們已經徹底一拍兩散

Tell them I was happy
告訴他們 我很開心
And my heart is broken
雖然我的心碎了
All my scars are open
我的精神上 有著綻裂的傷痕
Tell them what I hoped would be
告訴他們我 曾經幻想過 一切應該如何
Impossible, impossible
都是不可能的,都是空想
Impossible, impossible
不可能的,不可能的。

Falling out of love is hard
從愛情中抽身而出 是很困難的事情
Falling for betrayal is worst
因為遭到背叛 而放棄愛情是最痛苦的
Broken trust and broken hearts
失去的信任,破碎的心
I know, I know
我知道的,我知道的。

Thinking all you need is there
以為你所需要的一切都在這裡
Building faith on love is worst
把愛情當作信仰 還真是愚蠢
Empty promises will wear
空洞的承諾 總會磨損殆盡
I know, I know
我知道的,我知道的。

And know when all is gone
現在我知道一切都過去了
There is nothing to say
已經沒什麼好說的了
And if you're done with embarrassing me
如果你想要讓我難堪
On your own you can go ahead tell them
隨便你,盡管去告訴别人吧

Tell them all I know now
告訴他們 我現在知道的一切
Shout it from the roof tops
從屋頂上對他們大喊
Write it on the sky line
把一切都寫到天上去
All we had is gone now
告訴他們 我們已經徹底一拍兩散

Tell them I was happy
告訴他們 我很開心
And my heart is broken
雖然我的心碎了
All my scars are open
我的精神上 有著绽裂的傷痕
Tell them what I hoped would be
告訴他們 我曾經幻想過一切應該如何
Impossible, impossible
都是不可能的,都是空想
Impossible, impossible
不可能的,不可能的。
Impossible, impossible
不可能的,不可能的
Impossible, impossible!
不可能的,不可能的
Ooh impossible (yeah yeah)
喔~不可能的,不可能的