【投票】令人感動的情歌~ Only Reminds Me Of You

2010091410:00

Only Reminds Me Of You - NINA


I see you beside me
我看到妳在我身旁
Its only a dream
但只是一場夢
A vision of what used to be
往日常見的畫面
The laughter, the sorrow
歡笑, 悲傷
Pictures of times
時光流轉
Fading to memories
消逝在記憶中
How could I ever let you go
我怎能讓妳離開
Is it too late to let you know
是否已來不及讓妳知道?
I've tried to run from your side
我試著逃離你的影子
But each place I hide
但每次躲藏的地方
It only reminds me of you
只讓我更想到你
When I turn out all the lights
當我將燈全部關上
Even the night
即使在夜裡
It only reminds me of you
只讓我更想到你
I needed my freedom
我需要自由
That's what I thought
這是過去所求
But I was a fool to believe
但我曾傻傻的相信
My heart lied while you cried
在妳哭泣時, 我仍掛心
Rivers of tears
淚流成河
But I was too blind to see
但我已盲亂無法明視
Everything we been through before
過去經歷的種種
Now it means so much more, yeah
現在如此難以割捨
I've tried to run from your side
我試著逃離你的影子
But each place I hide
但每次躲藏的地方
It only reminds me of you
只讓我更想到你
When I turn out all the lights
當我將燈全部關上
Even the night
即使在夜裡
It only reminds me of you
只讓我更想到你
Only you
只有妳

So come back to me
回到我身邊吧
I'm down on my knees
我雙膝跪求
Boy can't you see?
難道妳沒看見
How could I ever let you go
我怎能讓妳離開
Is it too late to let you know
是否已來不及讓妳知道?

I've tried to run from your side
我試著逃離你的影子
But each place I hide
但每次躲藏的地方
It only reminds me of you
只讓我更想到你
When I turn out all the lights
當我將燈全部關上
Even the night
即使在夜裡
It only reminds me of you
只讓我更想到你
You..

Only reminds me of you
讓我更想到你